لرستان؛

افتتاح سالن باستانی شهرستان دلفان

سالن باستانی شهید علی حیدر فتحیان فرد با حضور سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سالن باستانی شهید علی حیدر فتحیان فرد صبح امروز با حضور سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، معاون عمرانی استان و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

سالن باستانی شهید علی حیدر فتحیان فر با زیربنای 322 مترمربع که در سال 91 کلنگ زنی شده برای راه‌اندازی آن 500 میلیون تومان هزینه شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان که جهت بازدید از پروژه‌های ورزشی به شهرستان‌های دلفان، بروجرد و شهر خرم‌آباد به استان سفرکرده است پس از افتتاح سالن باستانی دلفان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان لرستان که ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات این اداره برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کند.

دیدار با استاندار لرستان از دیگر برنامه‌های معاون وزیر ورزش و جوانان به استان لرستان است و پس‌ازآن نیز رأس ساعت 13 با حضور وی سالن ورزشی محله فلک الدین شهر خرم‌آباد کلنگ زنی می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ساعت 15 از مجموعه ورزشی خرم‌آباد بازدید می‌کند و در برنامه نهایی خود با سفر به شهرستان بروجرد در آیین افتتاح سالن باستانی این شهرستان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.