فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مستقلین ولایی تاکید لاریجانی برای حضور در فراکسیون ولایت را بپذیرند

یک نماینده اصولگرای مجلس درباره آینده فعالیت دو فراکسیون ولایت و مستقلین ولایی توضیحاتی ارائه داد.

حمید رضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اعضای مستقلین ولایی به تصمیم خود از فراکسیون ولایت جدا شدند و گرنه ما همچنان معتقدیم این اعضا جزئی از فراکسیون ولایت هستند.

وی با بیان اینکه فراکسیون ولایت با وجود تمام سلایق اصولگرایی تشکیل شد افزود: بنابراین طبیعی است که اعضای مستقلین ولایی مجلس همچنان زیرمجموعه فراکسیون ولایت باشند.

**بدون مستقلین ولایی هم ادامه می‌دهیم

فولادگر با بیان اینکه به زودی اساسنامه فراکسیون ولایت تهیه و تصویب خواهد شد، تاکید کرد: در این راستا دوستان مستقلین هم باید در جلسات مجمع فراکسیون حضور داشته و حتی برای کاندیداتوری شورای مرکزی این فراکسیون ثبت نام کنند در غیر این صورت اگر مستقلین تمایلی برای حضور در فراکسیون ولایت نداشته باشند، این فراکسیون کار خود را بدون آنها ادامه خواهد داد.

**ماموریت به چند حقوقدان

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم در ادامه درباره ماموریت ریاست مجلس درباره تهیه اساسنامه فراکسیون ولایت توضیحاتی ارائه داد و گفت: خبر ماموریت لاریجانی به بیست تن از افراد برای تهیه اساسنامه فراکسیون ولایت خبر موثقی نبود چرا که این افراد به هیچ وجه تعیین نشده‌اند. در حال حاضر 3 الی 4 عضو که سبقه حقوقی دارند مامور پرداختن به این موضوع شده‌اند و قرار است متنی را آماده کنند  و در جمعی که هنوز تعیین نشده‌ قرائت کنند تا بدین نحو موضوعات در آن جلسه بررسی و پس از آن اساسنامه در مجمع عمومی تصویب شود.

**مهرماه؛ جمع‌بندی اساسنامه فراکسیون ولایت

وی افزود: قطعا بررسی و تصویب اساسنامه فراکسیون ولایت به مهر ماه موکول می‌شود.

فولادگر مجددا تصریح کرد: انتظار داریم اعضای مستقلین  ولایی در جلسات فراکسیون ولایت فعالانه شرکت و در بحث اساسنامه  این فراکسیون دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.

**تاکید رئیس

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به تعیین موضوعات قبلی تشکیل شورای مرکزی فراکسیون‌ها در مجلس بیان داشت: این امر در مرحله آخر تصمیمات قرار دارد و اگر دوستان مستقلین ولایی به هر دلیلی نخواستند زیر چتر فراکسیون ولایت قرار گیرند، آن وقت می‌توان این موضوع را مورد بررسی قرار داد، با این وجود باید گفت که طی آخرین جمع‌بندی‌ها، ریاست مجلس تاکید داشتند که اعضای مستقلین ولایی زیر چتر فراکسیون ولایت ادامه فعالیت دهند که امیدواریم این دوستان تاکید لاریجانی را بپذیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار