اهواز؛

مدال آوری خوزستانی‌ها در مسابقات آنزان رزم کشور

ورزشکاران خوزستانی در مسابقات آزاد قهرمانی آنزان رزم کشور چندین مدال رنگارنگ این رقابت ها را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این رقابت‌ها از 17 تا 19 شهریورماه در استان فارس به  مناسبت بزرگداشت شهید مدافع حرم، امیرعلی هیودی برگزار گردید.

بیش از 210  ورزشکار از 12 استان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم خوزستان موفق به کسب مقام سوم تیمی رده سنی بزرگسالان و دوم تیمی رده سنی نوجوانان شد.

در بخش انفرادی و در رده سنی بزرگسالان نیز علی حسینوند، حسین خسروی و علی عیدانی به ترتیب در اوزان 62-، 68- و 72- کیلوگرم به گردن‌آویز نقره دست پیدا کردند و مهدی سلیمانی در وزن 58- کیلوگرم به مدال برنز رسید.

در رده سنی جوانان نیز محمدمهدی فرخوند و مهدی حاجی‌وند به ترتیب در اوزان 51- و 59- کیلوگرم به نشان نقره دست پیدا کردند و علی فرهمند و عرفان رضایی مدال برنز اوزان 55- و 63- کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان نیز سهیل حاجیوند مدال طلای وزن 38- کیلوگرم را به دست آورد، علی میردورقی در وزن 35- کیلوگرم، سامان مختاری در وزن 47- کیلوگرم و محمد حبیبی در وزن 55- کیلوگرم به مدال نقره این  مسابقات رسیدند و اشکان امیدیان در وزن 73- کیلوگرم و بهروز کاهکش در وزن 51- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.