آبادان؛

پرداخت تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در هندیجان

تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در هندیجان پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مزارعی  رئیس اداره شیلات و آبزی پروری هندیجان گفت: زمینه اجرای طرح های پرورش ماهی در قفس با پرداخت تسهیلات کم بهره بانکی به متقاضیان و سرمایه گذاران در بندر بحرکان این شهرستان فراهم شد.

فلامرز مزارعی افزود: طرح پرورش ماهی در قفس از طرح های بسیار مهم در راستای اقتصاد مقاومتی است که در بندر بحرکان هندیجان با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.

وی گفت: این طرح در دو مرحله در سال های 89 تا 90 و 92 تا 93 به صورت آزمایشی در منطقه بحرکان اجرا و نتایج آن رضایت بخش بود.

مزارعی افزود: این طرح در سطح خوزستان، تنها در بندر بحرکان اجرا می شود و متقاضیان باید برای ثبت نام و معرفی برای تسهیلات بانکی به واحد آبزیان شیلات هندیجان مراجعه کنند.

وی گفت: اجرای طرح های ماهی در قفس ضمن تولید ماهی برای مصرف عام و استفاده در صنایع پایین دستی نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال منطقه دارد.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر، و حدود 90 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس در جنوب خوزستان قرار گرفته و سالانه حدود شش هزار و 700 تن انواع ماهی و میگو از طریق صیدگاه های این شهرستان صید می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.