کرمانشاه؛

كريدور گردشگری ايران باستان یک ابر پروژه در استان

ساماندهی تقاطع كرمانشاه به هرسين از پروژه مهم در كريدور گردشگری ايران باستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت: ساماندهی تقاطع كرمانشاه به هرسين يكی از پروژه مهم در كريدور گردشگری ايران باستان (محور بیستون _ طاق بستان) محسوب می شود.
 رازانی در پنجمین نشست کارگروه گردشگری استان طرح ها و پروژه های حوزه گردشگری بايد دارای توجيه منطقی باشند و بر مبنای واقعيت های موجود طراحی شوند زيرا تعدد پروژه ها موجب هدر رفتن منابع اعتباری و ناتمام ماندن پروژه ها می شود.
وی كريدور گردشگری ايران باستان (محور بیستون _ طاق بستان) را يك ابرپروژه در استان دانست و گفت: طرح ها و پروژه هاي پيشنهادي در اين كريدور مهم گردشگري بايد با دقت بسيار مورد بررسي قرار گيرند.
استاندار كرمانشاه سه راهي هرسين را يكي از نقاط مهم در مسير كريدور ايران باستان دانست و افزود: اين سه راهي همچنين در مسير بزرگراه مهم راه كربلا واقع شده است و در آينده نيز کریدور شمال غرب كشور به جنوب غرب از مسير اين سه راهی به سمت خرم آباد گذر خواهد كرد، بنابراين يك محدوده بسيار مهم محسوب مي شود.
وي افزود: اين نقطه به عنوان يك ورودي مهم بايد از يك چشم انداز زيبا برخوردار شود و گردشگران احساس کنند وارد یک فضای تازه مي شوند.
دكتر رازاني با اشاره به اينكه اين محدوده در كوتاه مدت نيازمند برخي كارهاست اظهار داشت: هم اكنون اتوموبيل هايي كه از مسير هرسين وارد بزرگراه مي شوند بايد يك تقاطع خطرآفرين را پشت سر گذاشته و سپس وارد مسير كرمانشاه شوند كه در گام اول بايد اين نقيصه با يك طراحي جديد برطرف شود.
استاندار كرمانشاه با تاكيد بر ساماندهي اين مسير گفت: هم اکنون خدمات در سطح نازل و به شکل نامطلوبی در اين مسير ارايه مي شوند كه بايد به شكلي اساسي تر به فكر ساماندهي آن ها در قالب طرح جديد بود.
اين مدير ارشد همچنين عنوان كرد: در طرح درازمدت نيز بايد مجموعه هاي خدماتي و تفريحي ايجاد شده در اين مسير به شكلي طراحي شوند كه از ورودي هاي خرم آباد، تهران و كرمانشاه كاملاً قابل دسترسي باشند.



انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار