درآمد 100 هزار دلاری پیرمرد بستنی فروش در 48 ساعت+تصاویر

یک پیرمرد بستنی فروش با کمک یک سایت کمک‌های مردمی توانست در طی دو روز بیش از 100 هزار دلار پول دریافت کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، جوئل کارونتس ماکیاس شخصی است که بعد از دیدن یک پیرمرد بستنی فروش، با کمک دوست خود یک کمپین اینترنتی راه انداخت تا برای این پیرمرد پول جمع کند.

پیرمرد بستنی فروش که در دو روز بیش از 100 هزار دلار به جیب زد +تصاویر

فیدنسیو سانچز پیرمردی اهل شیکاگو است که به مدت سال‌ها پالت می‌فروخت و روزی 50 تا 60 دلار درآمد داشت اما به دلیل هزینه‌های زیاد زندگی و از دست دادن دخترش دیگر نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را بدهد و مجبور شده بود که بستنی فروشی کند.

پیرمرد بستنی فروش که در دو روز بیش از 100 هزار دلار به جیب زد +تصاویر

ماکیاس با دیدن این صحنه که سانچز 89 ساله به سختی و با قامت خمیده گاری بستنی را هل می‌دهد و بستنی می‌فروشد دل‌آزرده شد و با راه انداختن کمپین اینترنتی قصد کمک به این پیرمرد را داشت.

پیرمرد بستنی فروش که در دو روز بیش از 100 هزار دلار به جیب زد +تصاویر

خود ماکیاس در ابتدا که این کمپین را راه انداخته بود، تصور می‌کرد که این کمپین برای سانچز فقط 3 یا 4 هزار دلار جور کند اما بعد از دو روز و در روز یکشنبه مشخص شد که این پیرمرد حالا صاحب 115 هزار دلار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
داغ دل منو تازه کردین.برای درمان بیماری صعب العلاجم چقدر به مسئولین عزیز نامه نوشتم و کمک خواستم و التماس کردم اما چون مسلمان و شیعه بودن هیچکس اهمیتی نداد.فک و فامیل میدونن چه اوضاعی دارم اما چون اونا هم مسلمان و شیعه هستن براشون اهمیت نداره.من هم مجبور شدم 10-12 تا وام بگیرم.درافتی ام 800هزاره و قسطام ماهی 900هزاره
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۹:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
چه ربطی به مسلمان وشیعه بودن داره که روش تاکید می کنی،منظورت چیه؟ اگر کسی به کسی بخواهد کمک کند یک حرکت انسانی هست و ربطی به مذهب و دین نداره، یعنی الان بری پیش یک مسیحی و یا کلیمی همینطور به حسابت کارت به کارت می کنه ، اگر راست بگی و بری به مدد کاری بیمارستان ها و یا خیریه ها حتما بهت کمک می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
آفرین.
چقدر ما از این فقرا داریم .
آخرین اخبار