جشن عاطفه‌ها در مدارس فارس

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها از امروز در ۹۶۰ مدرسه استان فارس آغاز شد.

جشن عاطفه‌ها در مدارس فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این مراسم که همزمان با سراسر کشور، در ۹۶۰ مدرسه استان آغاز شده کمک‌های نوع دوستانه دانش آموزان برای حمایت از هم کلاسی‌های بی‌بضاعت و نیازمندان آن‌ها جمع آوری می‌شود.

رییس کمیته امداد استان فارس گفت: با همکاری اداره آموزش و پرورش استان، بیش از ۷۰۰ هزار پاکت بین دانش آموزان در سراسر استان توزیع شده که امروز پاکت‌های حاوی کمک‌های نوع دوستانه آن‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحویل گرفته می‌شود.

بذرافشان تصریح کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که هفته اخر شهریور برگزار شد، بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک برای دانش آموزان تحت حمایت جمع آوری شد.

وی پیش بینی کرد: کمک‌های مردمی در پایان مرحله اول و دوم ۲۰ درصد افزایش داشته باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی فسا هم با اشاره به وجود بیش از هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد گفت: پارسال حدود ۵۰۰ میلیون تومان مردم به صورت نقدی و غیر نقدی در مدارس شهرستان در این مراسم کمک کردند که همه این مبالغ جهت کمک به آموزش، تامین پوشاک و هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش پرداخت شد.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و نیاز دانش آموزان بی بضاعت، مردم شهرستان فسا امسال بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به کمیته امداد جهت کمک به این دانش آموزان پرداخت کنند.

گفتنی است جشن عاطفه‌ها هر سال همزمان با بازگشایی مدارس، برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی به منظور یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند و محروم از سوی کمیته امداد در سراسر کشور اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ر

زنگ عاطفه‌ها در مدارس فارس نواخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار