پارالمپیک ریو 2016؛

مجيد فرزين:برای اين مدال خيلی زحمت كشيده بودم

وزنه بردار دسته منهای 80 كيلو گرم پارالمپيكی كشور كه توانست سه بار ركورد پارالمپيك را بزند و به مدال طلای مسابقات ريو 2016 برسد،گفت: من برای رسيدن به اين مدال بسيار تلاش كرده ام.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجيد فرزين پس از كسب عنوان قهرمانی بیان کرد: برای رسيدن به اين مدال ماه ها تلاش كردم و تمرينات فشرده ای داشتم خدا رو شكر مي كنم كه زحمت ها و تلاش هايی كه در اين مدت كشيدم ثمر داد و برای خانواده و مردم كشورم افتخار افرين شدم. از اين جهت خيلی خوشحالم.

وی درباره حريفانش در اين دسته هم افزود: خوب در ابتدا مشكلی برای وزنه زدن نبود و رقابت مشخص بود كه به چه صورت است اما در ميانه راه حريف چينی سعي كرد كه خودش را به من نزديك كند كه خوشبخانه خدا كمك كرد و او نيز نتوانست ركورد را بزند.

فرزین ادامه داد: همانطور كه می دانيد مصری ها در اين مسابقات نبودند و به طور كلی انصراف داده بودند و برای رسيدن به مدال طلا خوشبخانه توانستم وزنه هايی كه بايد می زدم را بلند کنم و به مدال طلا برسم. از اين جهت نيز از خداوند ممنونم و شكرگزارم.

قهرمان دسته منهای 80 كيلوگرم وزنه برداري پاراالمپيك ريو همچنين از مردم كشورمان خواست كه با دعا يار ديگر ورزشكاران پارالمپيكی در روزها و شب های اينده باشند تا آنها نيز با قهرمانی ها در رشته های گوناگون دل ايرانيان عزيز را شاد كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار