سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: طرح نظارت بر قیمت لوازم مدرسه ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان بروجرد آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدرضا علوی افزود: این طرح در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و به دلیل افزایش تقاضای شهروندان برای خرید لوازم مدرسه اجرا می شود. 

وی اظهار کرد: در این طرح، نظارت بر قیمت و توزیع انواع کالاهای پرمصرف این فصل مانند لوازم التحریر، کیف و کفش و روپوش مدارس انجام می شود و تا دهم مهرماه به طور مستمر ادامه دارد. 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد ازشهروندان خواست هرگونه افزایش قیمت در بازار را به شماره 124 بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گزارش دهند.
وی افزود: بازرسان این اداره در نوبت های صبح و عصر قیمت این کالاها را در بازار رصد و با متخلفات طبق قانون برخورد می کنند. 

علوی زاده از برپایی نمایشگاه فروش پاییزه با محوریت بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 26 شهریورماه تا دوم مهرماه در محل نمایشگاه های تروکا در قلعه حاتم دایر است که با تنوع انواع کالاها می تواند جوابگوی نیاز دانش آموزان باشد. 

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 50 غرفه برای توزیع انواع لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش دایر شده است ضمن اینکه تعدادی از غرفه ها نیز به فروش مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز شهروندان اختصاص یافته اند که با 10 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان ارایه می شوند.
انتهای پیام /ا
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.