همدان؛

فعالیت 45 جهادگر بسیجی در همدان

مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان گفت: گروه جهادی ولایت با حضور 45 نفر از جهادگران بسیجی مشغول خدمات‌رسانی در روستای مهبار همدان است.

فعالیت 45 جهادگر بسیجی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی گلیان اظهار داشت: اعضای گروه جهادی ولایت با آورده شخصی خود و کمک فرمانداری شهرستان همدان اقدام به ساخت یک باب خانه بهداشت در روستای مهبار کردند.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم اظهارداشت: روستای مهبار در 35 کیلومتری شهرستان قرار دارد و از کمبود امکانات رنج می‌برد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان بیان داشت: گروه جهادی ولایت با شناسایی این روستا و بررسی نیازمندی‌های آن، با اعرام به این روستا اقدام به ارائه خدمات کرده است.

وی تصریح کرد: گروه جهادی ولایت با حضور 45 نفر از جهادگران بسیجی ضمن انجام فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و... اقدام به احداث یک باب خانه بهداشت در روستای مهبار کرده‌اند.

گلیان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات این گروه جهادی دیدار از خانواده شهدای روستا بود که تاثیر خوبی بر روی اعضای گروه داشت.

وی مدت برگزاری اردوی جهادی ولایت را 15 روز عنوان کرد و بیان داشت: اردوهای جهادی بستر مناسبی برای خودسازی و معرفت افزایی بسیجیان نسبت به قشر ضعیف جامعه است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.