همدان؛

بانوان ملایری قهرمان رقابت های مینی هندبال منطقه چهار کشور

بانوان ملایرعنوان قهرمانی رقابت های مینی هندبال منطقه چهار کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این رقابت ها که عصر روز گذشته به میزبانی ملایر پایان یافت، تیم ملایر عنوان قهرمانی را کسب کرد، سنندج دوم شد و مریوان در جای سوم قرار گرفت. این رقابت ها با حضور 64 ورزشکار و به مدت دو روز به میزبانی سالن شهید روحیان مجموعه کوثر شهرستان ملایر برگزار شد.

تیم همدان نیز در این دوره از رقابت ها عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

در پایان این رقابت ها که با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره 1100 شهید شهرستان ملایر برگزار شد ، تیم های ملایر و سنندج به ترتیب به عنوان قهرمان و نایب قهرمان مینی هندبال منطقه چهار کشور جواز صعود به پیکارهای کشوری را کسب کردند.

لازم به ذکر است هندبال ملایر با کسب نتایج درخشان در این دوره از رقابت ها توانست بالاتر از سایر تیم های قدرتمند منطقه غرب کشور راهی دور نهایی شود.

همچنین تیم های ملایر و سنندج چون به لحاظ فنی مطلوب بودند و ملایر با تفاضل گل مثبت 27 توانست به عنوان تیم قهرمان راهی مرحله دوم شود. تیم های ملایر و سنندج با کسب عنوان های اول و دوم این دوره از رقابت ها به جمع 16 تیم برتر مینی هندبال کشور راه یافتند.

سمیرا سلیمانی و اعظم بهمنی از ملایر، سحر فرجی از همدان، مژگان قهرمانی و اسرا زندیه از کردستان داوران این دوره از رقابت ها بودند.

ترکیب تیم ملایر در این دوره از رقابت ها را محنا مومنی، صبا زنگنه، فائزه تاجوک، زهرا جوکار، بهاره زنگنه، غزل کولیوند، رضوانه کریمی، محنا بهرام تجر، حنانه عبدالمالکی، عسل قاسمی و ملیکا اعرابی تشکیل دادند.

همچنین لیلا چهاردولی سرمربی، نرگس فراهانی مربی و الهام روشن سرپرست این تیم بودند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.