اصفهان؛

افزایش ظرفیت تولید مجتمع فولاد سبا

طرح ها توسعه مجتمع فولاد سبا براي دستيابي به ظرفيت يک ميليون و 600 هزارتن محصول در حال اجرا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير عامل شرکت فولاد مبارکه ضمن بازديد از روند اجرا وپيشرفت توسعههاي مجتمع فولاد سبا، بر اتمام هرچه سريعتر عمليات نصب و شروع فعاليتهاي راه اندازي و بهره برداري از اين پروژهها در اين مجتمع تأکيد کرد.

سبحاني افزود: طرح هاي توسعه مجتمع فولاد سبا با هدف افزايش ظرفيت توليد از 750 هزارتن به يک ميليون و 600 هزار تن در دست اجرا ميباشد که به همين منظور تغييرات اساسي و نوسازي در کوره قوس و ريختهگري موجود همراه با تعويض اتوماسيون اين خطوط در دست اقدام ميباشد.

وی ادامه داد: علاوه بر اين موارد، در مراحل مختلف واحدهاي فولادسازي دوم، کوره تونلي و کوره شاتلي جديد، ريخته گري دوم، نصب قفسه 7 و دانکويلر دوم همراه با تعويض کامل اتوماسيون نوردگرم و نوسازي خط موجود مورد بهره برداري قرار ميگيرد.

مدير عامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه سرمايه گذاريها بايد هرچه زودتر به نتيجه برسد تا بتوان از حداکثر ظرفيتهاي موجود برای پاسخ به نياز بازار استفاده نمود، تاکید کرد: با توجه به وسعت زياد پروژههاي توسعه در خطوط مختلف مجتمع فولاد سبا بايد هر کدام از اين واحدها بصورت مجزا تکميل و راه اندازي شود .



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.