سیستان وبلوچستان

اضافه شدن۳۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس از اضافه شدن۳۰۰ کلاس درس جدید از ابتدای مهرماه امسال همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، علیرضا راشکی با اشاره به اینکه جهت احداث این فضاهای آموزشی 31 میلیارد ریال اعتبار صرف شده، بیان داشت: این کلاس‌های جدید در مناطق مختلف شهری و روستایی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در مورد پروژه‌های در حال انجام اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 500 مدرسه در نقاط مختلف استان در دست ساخت است که 140 مدرسه از این تعداد با مشارکت خیرین احداث می‌شود.

راشکی با اشاره به مشارکت مناسب خیرین مدرسه‌ساز در استان سیستان و بلوچستان با سازمان نوسازی مدارس، خاطرنشان کرد: در حال حاضر خیرین مدرسه‌ساز مبلغ 36 میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی جدید در استان تعهد مالی کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان افزود: خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره سواحل مکران که اخیراً در چابهار برگزار شد؛ برای ساخت 100 مدرسه تعهد و آمادگی خود را اعلام کردند که بخشی از این مدارس در استان هرمزگان و بخشی دیگر در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان علاوه بر داشتن 576 کلاس درس خشت وگلی با کمبود چهار هزار کلاس درس مواجه است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال 280 کلاس از مجموع کلاس‌های خشت وگلی در مجموعه آموزش و پرورش استان را جمع‌آوری کنیم.

وی ادامه داد: تخصیص این اعتبار می‌تواند کمک شایان و موثری به بهبود فضای آموزشی آموزش و پرورش استان داشته باشد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار