اپل حق اختراع یک گلدان را برعهده گرفت+عکس

شرکت اپل به تازگی حق انحصاری اختراع یک گلدان نوآورانه و آینده نگر را به ثبت رسانید.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای فناوری هر روزه شاهد ثبت اختراعات جالب و  نو آورانه‌ای هستیم.

در همین راستا شرکت اپل به تازگی اختراع یک گلدان آینده‌نگر را به ثبت رسانید. شرکت اپل به طور معمول فناوری هایی که در محصولات خود به کار می برد را به ثبت می رساند، اما این بار اقدام به ثبت نوع خاصی از گلدان کرده که مشابه Mac Pro است.


گلدان جدیدی که حق اختراع آن توسط اپل ارائه شده است شباهت بسیاری به گلدان هایی دارد که اپل در اپل استورهای باز طراحی شده خود برای نگه داری گیاهان استفاده کرده است.

جالب است بدانید شرکت اپل در نگهداری از گیاهان موجود در فروشگاه های خود بسیار دقیق عمل می کند و نه تنها گلدان آنها را به ثبت رسانده بلکه نسبت به ثبت پتنت نحوه چیدمان آنها نیز اقدام کرده است.

لازم است بدانید: پنتت به حق انحصاری که در قبال اختراع یا ایدهٔ ثبت شده به مخترع یا نماینده قانونی او اعطا می‌شود گفته می‌شود.

 گفتنی است؛ ثبت این اختراع به این معنی نیست که اپل به زودی iPlant را روانه بازار خواهد کرد، بلکه همانند روند قدیمی، اپل  تجهیزاتی که در اپل استورهای خود استفاده می کند را نیز به ثبت می رساند؛ درست مثل زمانی که پیشتر  راه پله های شیشه ای خود را به ثبت رسانده بود.





نگاه فانتزی به گلدان گیاه اپل







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار