کرمان؛

جواب نه وانتقام خواستگار کینه جو

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان بم گفت: پسر جواني که پس از شنيدن جواب رد از طرف خانواده نامزدش اقدام به انتشار تصاوير خصوصي وي در فضاي مجازي کرده بود دستگير شد.

جواب نه دخترجوان وانتقام خواستگار کینه جوبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ غلامرضا بهروزه افزود : کارشناسان پليس فتا با توجه به حساسيت موضوع پس از انجام تحقيقات فني و تخصصي موفق شدند عامل انتشار تصاوير خصوصي دختر جوان را شناسايي و دستگير کنند.

وی خاطر نشان کرد : اين فرد در تحقيقات به عمل آمده به بزه انتسابي اعتراف کرد و گفت زماني كه خواستگار اين دختر بوده و از او جواب رد شنيده به منظور تحت فشار قرار دادن خانواده وي و انتقام گيري اقدام به انتشار تصاوير خصوصي او در فضاي مجازي کرده است.

جانشين انتظامي بم با اشاره به حساسيت و جبران ناپذير بودن جرائم مرتبط با حيثيت فردي و اجتماعي به شهروندان به ويژه بانوان توصيه کرد: شهروندان از ارسال عكس هاي شخصي خود براي افرادي كه با آنان در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي آشنا مي شوند خودداري كنند و والدين نيز بر نحوه استفاده نوجوانان از فضاي مجازي را مورد رصد قرار دهند.

انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار