کرمانشاه؛

آخرین تولیدات و تکنولوژیهای ماشین آلات کشاورزی

در نمایشگاه کشاورزی استان آخرین تولیدات و تکنولوژیهای بخش ماشین آلات کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و صنعت دام و طیور در معرض دیدید عموم قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: در نمایشگاه کشاورزی استان کرمانشاه آخرین تولیدات و تکنولوژیهای بخش ماشین آلات کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و صنعت دام و طیور در معرض دیدید عموم قرار می گیرد

خسرو شهبازی هدف از برگزاری این نمایشگاه را بیان توانمندیهای بخش کشاورزی استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه 120 غرفه دایر است.برخی از ماشین آلات و ادواتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، برای اولین بار است که وارد استان شده و این ماشین آلات نتیجه آخرین یافته‌های تحقیقاتی محققین است.

وی با اشاره به اینکه برای خرید این ماشین آلات تسهیلاتی با سود 15 درصد تعلق می‌گیرد افزود: بانک کشاورزی استان در محل نمایشگاه حضور دارد و متقاضیانی که نیازمند تسهیلات هستند می‌توانند به غرفه بانک کشاورزی مراجعه نمایند.

وی در پایان افزود: در هفتمین نمایشگاه ماشین آلات و سیستم‌های آبیاری تحت فشار و چهارمین نمایشگاه صنعت دام و طیور شرکت‌هایی از استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، خراسان، مرکزی و... حضور دارند.

این نمایشگاه تا 26 شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر بوده و آماده بازدید برای عموم مردم است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.