مایدا: بازی پرفشاری را انجام دادیم

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: دیدار با ویتنام مسابقه بسیار پرفشاری بود که نتوانستیم در برابر آن مقاومت کنیم و در نهایت آن را واگذار کردیم.

مایدا: بازی پرفشاری را انجام دادیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مایدا چیچیچ پس از دیدار تیم ملی بانوان ایران مقابل ویتنام و کسب نتیجه 3 بر 2 در این دیدار ، گفت: فکر می‌کنم امروز همه آنچه در توان را داشتیم استفاده نکردیم. در ست پنجم همیشه شانس دخیل است و این موضوع در بازی امروز هم وجود داشت.

وی ادامه داد: هر امتیاز در این دیدار بسیار مهم و تاثیرگذار بود و برای کسب هر پوئن هر دو تیم به شدت تلاش می‌کردند. همانطور که همه دیدند یک امتیاز می‌توانست همه چیز را تغییر دهد.

مایدا افزود: نمی‌توانم دقیق بگویم که چه اتفاقی برای تیم من افتاد اما آنچه مهم است این بود که فشار زیادی در این مسابقه متحمل شدیم. نتوانستیم در برابر این فشار مقاومت کنیم و در نهایت این بازی را واگذار کردیم. هر چند احساس می‌کنم این شکست نتیجه خوبی در ادامه روی تیم خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بانوان ایران با اشاره به این موضوع که به بازیکنانش ایمان و اعتقاد دارد، گفت: اطمینان دارم که در بازی فردا هر چه در توان داریم ارائه خواهیم داد. هر چند به خوبی می‌دانیم که بازی سختی پیش روی ما خواهد بود.

مایدا خاطرنشان کرد: در حال حاضر احساس خوبی ندارم و این احساس بعد از شکست کاملا طبیعی است و در ورزش حرفه‌ای باخت همیشه یک سر ماجرا است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار