همدان؛

افزایش چهار پایگاه جاده ای در استان همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از افزایش 4 پایگاه به پایگاه های جاده ای استان خبر داد.

افزایش چهار پایگاه جاده ای در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب معصومی با اشاره به اینکه در ‌دولت یازدهم 10 پایگاه جاده‌ای امداد و نجات به استان همدان افزوده شده که 4 پایگاه امسال بوده است، افزود: در  اواخر سال 92، 40 پایگاه در سطح استان همدان وجود داشت که این تعداد در حال حاضر به 50 پایگاه افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون 6هزارمصدوم جاده ای در استان همدان بستری و به طور رایگان درمان شده‌اندو به‌طور متوسط ماهانه هزار مورد ماموریت ترافیکی در همدان اجرایی شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی استان همدان با بیان اینکه برای توسعه ناوگان آمبولانس‎های اورژانس اقدامات موثری انجام شده است، افزود: پارسال 20 دستگاه آمبولانس با ارزش 4 میلیارد تومان خریداری شد.

معصومی از خرید 20 دستگاه آمبولانس بنز به ارزش 6 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و افزود: باید در مورد اورژانس ریلی نیز برنامه داشته باشیم چراکه راه‌آهن ملایر به مشهد در حال توسعه است که باید نقاط حادثه‎خیز مشخص شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در چهار ماه نخست امسال در مجموع تصادفات منجر به فوت در استان 9 درصد کاهش داشته است، بیان کرد: به علت افزایش حجم مسافرها در مردادماه امسال تعداد فوتی‌ها از 57 نفر به 65 نفر افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.