اصفهان؛

فراخوان مقاله تدوین "کتاب اصفهان"

مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل در راستای شناسایی و شناساندن اصفهان اقدام به تدوین دانشنامه فشرده در زمینه تاریخ، جغرافیا، هنر و معماری شهر اصفهان کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل گفت: در آستانه شروع دوره جدیدی از فعالیت‌های مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل و با توجه به ضروری بودن تدوین مجموعه‌ای واحد در معرفی هر چه بیشتر و بهتر حوزه‌های مختلف پژوهشی اصفهان،در زمینه تاریخ، جغرافیا، مذهبی، اجتماعی، هنر و معماری شهر اصفهان فراخوان مقاله "کتاب اصفهان" اعلام شد.
حمید فرهمند با اشاره به اینکه اصفهان شهر تاریخ، جلوه گاه هنر و صنعت و زادگاه رجال و شخصیت های برجسته در کلیه عرصه های تمدنی می باشد بیان کرد: این شهر به شدت نیازمند تدوین مجموعه واحد مکتوبی است که بتواند به گونه ای بسیار شایسته، اطلاعات مهم را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وی گفت: مقاله های ارسالی پس از بررسی گروه پژوهشی مرکزاصفهان شناسی و خانه ملل برای درج در کتاب با حفظ امانت در اصل مطالب و ذکر نام مؤلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
گفتنی است: تدوین "کتاب اصفهان" تلاشی بزرگ در راستای شناسایی و شناساندن اصفهان به عموم شهروندان است و در همین راستا طبق اعلام فراخوان مهلت ارسال چکیده مقاله ها تا 20 مهر 95 و آخرین زمان ارائه اصل مقاله ها نیز تا 30 آبان سال جاری خواهد بود.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار