سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید بگویم که تیم ما به یک بازیکن متکی نیست و بدون شک باید همه بازیکنان در درون زمین تأثیرگذار و هماهنگ نسبت به گذشته عمل کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی بعد از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: دو نیمه کاملاً متفاوت را شاهد بودیم اما باید بگویم سعی و تلاش ما برای کسب سه امتیاز بود. با توجه به حضور گسترش در انتهای جدول و برنده نشدن این تیم می‌توانستیم در نیمه نخست از دفاعی بازی کردن گسترش استفاده کنیم و به گل برسیم که چنین اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: با شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم و با دریافت گل تمرکز تیم ما تا حدودی برهم ریخت اما خدا را شکر با تغییر تاکتیک و تعویض‌های پی در پی توانستیم روند بازی را تغییر دهیم و به گل برسیم.

فرکی در خصوص مهدی ترابی بازیکن تیم سایپا تصریح کرد: همانطور که در برنامه 90 هم دیدیم او تا به حال یکی از بازیکنان تأثیرگذار ما بوده و با گل‌های این بازیکن ما توانسته‌ایم امتیازات خوبی را تا بدینجای کار بدست اوریم ، اما باید بگویم که تیم ما به یک بازیکن متکی نیست و بدون شک باید همه بازیکنان در درون زمین تأثیرگذار و هماهنگ نسبت به گذشته عمل کنند.

سرمربی تیم سایپا تهران در خصوص تعطیلات مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی خاطرنشان کرد: ما باید تا نیم‌فصل به این تغییرات و وقفه‌ها خودمان را وفق دهیم و باید بگویم که گرفتار این تعطیلات هستیم چرا که این وقفه‌ها بر روی کل بازی‌های لیگ برتر تأثیر منفی خواهد گذاشت.

وی در خصوص بازی‌های خارج از خانه تیمش‌ نیز تصریح کرد: ما یک بازی در هفته آینده مقابل صبا داریم.البته معتقدم که هیچ فرصتی برای ریکاوری بازیکنان وجود ندارد و اگر بازیکنی مصدوم شود جایگزینی در تیم ما وجود نخواهد داشت اما به هر حال معتقدم که تیم ما در خارج از خانه با استرس کمتری بازی می‌کند و امیدوارم هفته بعد بتوانیم با پیروزی دیدار خودمان مقابل صبا را ترک کنیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار