منصوریان: برای مساوی نیامده بودم و از نتیجه راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که در هشتادوسومین دربی تهران روز خوب سنگربان پرسپولیس بوده است.

منصوریان: برای مساوی نیامده بودم و از نتیجه راضی نیستمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دربی 83 اظهار داشت: می‌توانم به جرات بگویم یک دربی خوب برگزار شد. علیرضا بیرانوند امروز خیلی خوب بود و شاید اگر کاوه رضایی در یک صحنه دقت می‌کرد گل زده بودیم در نیمه اول رحمتی اصلا خطر روی دروازه اش نیامد و بیراوند در نیمه دوم در چند صحنه مثل رحمتی ظاهر شد.جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم و دست آنها را می‌بوسم.خوشحالم که رحمتی بعد از ۵ هفته کلین‌شیت کرد. 

وی افزود: اصلا به نتیجه مساوی راضی نیستم به خصوص صفر بر صفر. شاید اگر در نیمه اول به گل می‌رسیدیم مطمئنا پرسپولیس به ما نمی‌رسید. ما از مساوی راضی نیستیم اما از این بابت که پیغامی به فوتبال ایران دادیم خوشحالم. امروز مجید حسینی را به جای پادوانی به میدان فرستادیم در حالیکه این بازیکن یکی از بازیکنان بزرگ است اما باز هم می‌گویم که اصلا از نتیجه راضی نیستم.

وی در ادامه در خصوص اینکه پرچم استقلال را تا کجا جلو خواهد برد و آیا اینکه تا نیم فصل به او فرصت می‌دهند یا خیر گفت: ما مفتخر هستیم که از جنس خودمان برای خودمان خرج می‌کنیم. مطمئن باشید این پرچم تا 6-7 سال اینده بین استقلالی‌ها جابجا می‌شود فقط این را بگویم ای کاش تیم ما امروز به یک گل می‌رسید. لحظه شماری می کردم که به پلن B دست پیدا کنیم. نوع بازی پرسپولیس را می‌دانستیم و خط دفاع ما کاملا آنها را بایکوت کرد. بدشانس بودیم که نتوانستیم پلن B خود را به پرسپولیس نشان دهیم. مطمئن باشید در 10 سال ‌آینده پاشازاده فکری و این عزیزانی که اسم آوردم به همراه سهراب بختیاری زاده از تیم جوان ما حمایت کردند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که بابت 4 امتیاز از 6 مسابقه راضی است یا خیر گفت: من دربی را متفاوت از هر بازی می‌بینم این بازی 3 امتیاز شیرین و خوب دارد با فشار روحی وارد بازی شدیم اگر تعادل روحی دو تیم را قیاس کنید فشار روی ما بیشتر بود دربی یک جام است و من آنرا یک جام می‌بینم.

سرمربی استقلال در خصوص سبک بازی آبی‌پوشان تصریح کرد: سبک بازی و دیزاین کی‌روشی 4 سال پیش مردم را خوشحال کرد ما باید خوشحال باشیم که فوتبال ما کی‌روش را حفظ کند به سمت جام جهانی برویم چون من به کی‌روش نزدیک هستم دفع پیش هم که پرسپولیس را بردیم گفتند که از کی‌روش کمک گرفتم. این ادبیات خود را تعطیل کنید فوتبال که تنیس نیست من شما را می‌شناسم کمی از سوالاتتان شانه خالی می کنید.

منصوریان در مورد عملکرد داوری گفت: وقتی من از جنس هوادار هستم و می داننم که 40 هزار نفر استقلالی هر گدام یک مربی هستند باعث می‌شود که کارم را محکم تر ادامه بدهم و دست آنها را می‌بوسم با اعتقاد به آنها حرف می‌زنم. در مورد داوری نمی‌خواهم حرفی بزنم چون او نامبروان است تاما یک جاهایی احساس کردم که خطاهای 50 به 50 را به آن طرف سوت زد اما این داور افتخار فوتبال ایران است و یادتان باشد بعد از بازی نفت و تراکتروسازی خیلی او را اذیت کردند اما حالا او پیشرفت کرده و درس گرفته و به اوج رسیده است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
لنگيا تيم ته جدولو نتونستن ببرن...خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
سلام بر همه خصوصا به آقای منصوریان
جناب علی آقا من همیشه می گفتم آقای منصوریان حرف حق می زنه اما متاسف شدم بخاطر این قضاوت تون . تیم شما خوب بود اما نه بهتر از پزسپولیس .
شانس آوردید پرسپولیس همیشه نبود و آقای برانکو از رامین استفاده نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
از سرتونم زیاده . به لطف بازیای تیم ملی و وقفه بین بازیای لیگ شیشتایی نشدین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
از سرتونم زیاده . به لطف بازیای تیم ملی و وقفه بین بازیای لیگ شیشتایی نشدین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
..............نتونستيد ببريد ديگه ، تا قبل بازی كه ميگفتيد ما صدر جدوليم استقلال ته جدول ، 6 تا ميزنيم ، همه بازيكناتون هم كه بودن چی شد پس؟!!!حالا بهونه بازيهای تيم ملی ميارن
آخرین اخبار