جام جهانی 2016 کلمبیا؛

درخشش ستاره پرتغال، قرمز پوشان را به مرحله بعد رساند/ حذف اولین آسیایی و صعود تایلند

روز نخست دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2016 کلمبیا با برگزاری چهار بازی به اتمام رسید.

درخشش ستاره پرتغال، قرمز پوشان را به مرحله بعد رساند/ حذف اولین آسیایی و صعود تایلندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2016 کلمبیا با برگزاری دیدار های گروه A و B به اتمام رسید.
در دو دیدار نخست از گروه B تیم تایلند به مصاف مصر رفت که در انتهای این ماراتن، که جنگی برای صعود بود تایلندی ها دو یک پیروز شدند تا به مرحله بعد صعود کنند و مصر در انتظار نتایج دیگر گروه ها بنشیند.
در دیگر دیدار این گروه؛ روسیه و کوبا به مصاف یکدیگر رفتند که روس ها با اقتدار حریف آمریکایی خود را شکست دادند و به عنوان صدر نشین صعود کردند.
اما در دیدار های گروه A؛ پرتغال به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار با درخشش ستاره پرتغالی ها، ریکاردینیو همراه شد تا هتریک این بازیکن کورسوهای امید ازبکستان را از ذهن ها پاک کرده و باعث شد تا ازبکستان اولین آسیایی حذف شده از جام جهانی لقب بگیرد و پرتغال صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.
در دیگر دیدار گروه A؛ کلمبیای میزبان به مصاف پاناما رفت تا در یک جنگ تمام عیار، تیم صعود کرده به مرحله بعد نمایان شود. کلمبیا که با دو تساوی پیروزی در کارنامه نداشت، باید پاناما را شکست می داد تا بدون حرف و حدیث به مرحله بعد برسد، این امر موجب شد تا میزبان رقابت ها به آب و آتش بزند و پاناما را شکست دهد تا یکی از صعود کنندگان باشد و پاناما نیز منتظر نتایج دیگر گروه ها خواهد ماند.

در پایان مرحله گروهی رقابت ها در گروه های A و B تیم های پرتغال و کلمبیا از گروه اول و تیم های روسیه و تایلند از گروه دوم صعود کردند و تیم های مصر و پاناما شانس صعود به عنوان بهترین تیم سوم را دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار