بسته اینستاگردی؛

مرتضی پورعلی‌گنجی در کنار ژاوی هرناندر/تسلیت علی پروین به خانواده خلعتبری/عذرخواهی طارمی از هواداران پرسپولیس

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


داریوش فرضیایی نوشت:" دیداری صمیمی در یک فضای اکنده از عشق و صفا به بهانه تولد دوستی که با او تمام معرفت و رفاقت متولد شد اقای " صنعتی " تولدتان مبارک همیشه مستدام باشی رفیق."

بسته اینستاگردی؛

مرتضي پورعلي گنجی پس از برد تیم اش (السد) با انتشار این در کنار ژاوی هرناندر و هم تیمی هایش نوشت:"خدایا شکرت به امید موفقیت."

بسته اینستاگردی؛

علی پروین نوشت: "از شنیدن خبر فوت محمدرضا خلعتبری همبازی خود در دهه 50 بسیار غمگین و ناراحت شدم. شنیدن این خبر برای من بسیار ناراحت‌کننده و آزاردهنده بود. من این مصیبت را به خانواده مرحوم خلعتبری تسلیت می‌گویم."

بسته اینستاگردی؛

تبریک حامد لک برای مدال نقره تیم فوتبال 7 نفره پارالمپیک: خسته نباشيد بزرگمردان... تبريك براي مدال ارزشمندتان و به احتزاز در آوردن پرچم ميهنمان."

بسته اینستاگردی؛

مهدی طارمی نوشت: "عذرخواهي و تشكر ميكنم از كسايي كه به استاديوم امدن و از كسايي كه از تو خونه دعامون كردند،مرسي از همتون نشد كه ببريم انشاالله تو ادامه راه جبران ميكنيم."

بسته اینستاگردی؛

علی کریمی نوشت: "تبريك به برو بچه هاى تيم ملى، خسته نباشيد. دمتون گرم."

بسته اینستاگردی؛

رضا کیانیان نوشت: "سلام اول هفته . بعضی از همراهان من رو یاد اون شخصیت کارتن گالیور می اندازند که در برابر هر اتفاقی می گفت: «من مى دوووونم ...نه ! نمی شه! من می .... دونم! »الان هم من و شما هر کاری می کنیم مى گويند: « نمی شه ..!فایده ای نداره..!ممکن نیست!.. خب بعدش چی!.... و......» من می گويم : هیچ تلاشی بی ثمر نخواهدبود ! آن ها می گويند:«هر تلاشی بی ثمر است!» هیچ کاری نمی کنند و بقیه را هم از کارهايشان نا امید می کنند... شده اند خدمتگزار بی جیره و مواجب دشمن خودشان ! من اگر با کاری مخالفم..! در برابرش با کاری موافقم. آن ها اصلاً با کار کردن مخالف هستند! به هر حال باید قدمی برداشت! کاری کرد! هر چند کوچک! جمع شدن یک میلیون امضا کار کوچکی نیست. یک میلیون نفرهمصدا ؛ فریاد بزرگی ست.  و اتفاقات خوبی خواهد افتاد! من اميدوارم ...! خداوند یاور ماست بی عملی و نا امیدی ، کمک به تفکری ست که دریاچه ها و تالاب های ایران را می خشکاند."

بسته اینستاگردی؛

پرویز پرستویی نوشت: "فقر چیست؟ فقر همه جا سر میکشد...! فقر، گرسنگی نیست، عریانـی هم نیست! فقر حتـے گاهـے زیر شمش‌های طلا خود را پنهان میکند...! فقر چیزی را "نداشتن” است؛ ولـے آن چیز پول نیست؛ طلا و غذا هم نیست! فقر ذهن ها را مبتلا میکند!! فقر اعجوبه‌ای‌ست که بشکه‌های نفت در عربستان را تا ته سر میکشد!! فقر همان گرد و خاکـے است که بر کتاب‌های فروش نرفته یک کتابفروشـے می‌نشیند! فقر تیغه‌های بُرَّنده ماشین بازیافت است که روزنامه‌های برگشتــے را خرد میکند...! فقر کتیبه سه هزار ساله ای است که روی آن یادگاری نوشته‌اند! فقر پوست موزی‌ست که از پنجره یک اتومبیل به خیابان انداخته میشود! فقر همه جا سر میکشد! فقر شب را "بی غذا” سر کردن نیست... فقر روز را "بـے اندیشه” سر کردن است."

بسته اینستاگردی؛

برانکو ایوانکوویچ نوشت: "از هواداران بابت حمایت جادویی ممنونیم. از این که برد را با هم جشن نگرفتیم متاسف و شرمنده ایم."

بسته اینستاگردی؛

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.