ایلام؛

سرمربی جدید تیم فوتبال پالایش گاز انتخاب شد

مهناز صادقی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رئیس هیات فوتبال اعلام کرد: با توجه به مشکلاتی که این تیم در رابطه با دیر صادر شدن مجوز و به تعویق افتادن تمرین داشت، امیدواریم با حضور مربی جدید و مسابقات پیش رو نتایج خوبی را کسب کنیم.

آبختی سنجابی گفت : استان در حوزه فوتبال بانوان از قطب های مطرح کشور است که با وجود استعداد های خوب و ظرفیت بالا نتوانسته تمرینات خود را به موقع و مانند سایر استان ها در زمان مناسب آغاز کند.

وی افزود: این موضوع همواره از نظر روانی و هم از نظر جسمی باعث آسیب دیدن ورزشکاران و کاهش کارایی آنها در طول برگزاری مسابقات شده است.

سنجاب تاکید کرد : تیم پالایش گاز از همان ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر در هشت دوره متوالی لیگ برتر حضور داشته و با وجود مشکلات فراوان در زمینه مجوز برای تمرین و جذب بازیکن همیشه یکی از مدعیان و رقیبان سرسخت این مسابقات است.

سنجانی در خصوص سرمربی سابق این تیم هم گفت: خانم ایناس آراسته نژاد یکی از بهترین مربی های تیم فوتبال بانوان کشور است که در طول مربیگری خود افتخارات زیادی را کسب کرده و توانسته تیم فوتبال بانوان ایلام و استعدادهای ورزشی استان را در کشور و لیگ برتر مطرح کند.

وی تاکید کرد: آراسته نژاد بعد از هشت سال تلاش برای انسجام تیم پالایش گاز و کسب عناوین مختلف برای این تیم با رای و نظر هیات مدیره برکنار شد و امیدواریم شاهد حضور این مربی موفق در تیم های لیگ برتر و تیم ملی فوتبال بانوان باشیم.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.