کرمانشاه؛

کرمانشاه قهرمان مسابقات دوومیدانی

مسابقه های دوومیدانی قهرمانی نونهالان غرب کشور با برتری تیم الف کرمانشاه به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نایب رییس هیات دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی نونهالان غرب کشور با برتری تیم الف کرمانشاه در گروه پسران به کار خود پایان داد.

حسین امیری با بیان اینکه مسابقه های دو و میدانی قهرمانی نونهالان منطقه 4 «غرب کشور» در 9 ماده و در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کرمانشاه برگزار شد افزود:استان‌های ایلام، کردستان، همدان، لرستان و کرمانشاه در این مسابقات حضور دارند.

وی گفت: در ماده 100 متر گروه پسران محمد امیریان از کرمانشاه، داوود نورالدینی از لرستان و طوفان زندی از کردستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و در ماده 400 متر نیز مهدی پرورش و سبحان احمدی از تیم الف کرمانشاه به ترتیب حائز عناوین اول و دوم شدند و علی حاج بابایی از همدان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

امیری افزود: علی حاج بابایی از همدان، امیرفرزام صفری از تیم الف کرمانشاه و عبدالرحمن ابراهیمی از کردستان را نفرات اول تا سوم ماده 1500 شدندو در صدمتر بامانع محمد امیری از کرمانشاه الف، پوریا سنگ سفیدی از کرمانشاه ب و محمد معروفی از همدان اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد:در ماده پرش ارتفاع نیز حامد مرادی از تیم الف کرمانشاه در جایگاه نخست قرار گرفت محمد معروفی از همدان دوم شد و کیان وفایی از کردستان عنوان سوم را کسب کرد.

وی، کیان وفایی از کردستان، مهدی فریبا از همدان و سید داوود نورالدینی از لرستان را نفرات اول تا سوم پرش طول نام برد و افزود: در پرتاب وزنه نیز یاسر کوچکی از همدان، فرید سپهری از کرمانشاه الف و مهدی عنایت عیلامی از ایلام نیز اول تا سوم شدند.

امیری اظهار کرد: در ماده پرتاب نیزه علی فتحی گنجی از لرستان در جایگاه اول قرار گرفت، مهدی عنایت عیلامی از ایلام و امیرحسین کرمی از همدان دوم و سوم شدند. در پرتاب دیسک فرید سپهری از الف کرمانشاه، علی بهرامی از لرستان و متین حقیقی از تیم الف کرمانشاه نفرات اول تا سوم این ماده بودند.

در نتایج تیمی گروه پسران کرمانشاه الف با 57 امتیاز قهرمان شد، همدان با 53 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم لرستان با 31 امتیاز سوم شد و در گروه دختران نیز همدان اول شد و کردستان و ایلام نیز به عناوین دوم و سوم رضایت دادند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.