اهواز؛

مشارکت نکردن بانک ها در مسکن مهر برابر با ممنوعیت سپرده گذاری

استاندار خوزستان اظهار داشت: در صورتیکه بانک ها در پرداخت تسهیلات با متقاضیان در زمینه مسکن مهر همکاری نکنند از سپرده گذاری در آن بانک جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی بیان کرد: با بانک هایی که در بحث مسکن مهر مشارکت و حمایتی نداشته باشند برخورد خواهد شد و بانکی که در این بخش همکاری داشته باشد تشویق می شود.

وی گفت: متاسفانه هماهنگی بین بخشی در استان بسیار ضعیف است و همین ضعف باعث شده ناهماهنگی در برنامه ها و طرح ها در استان ایجاد شود.

استاندار خوزستان اذعان داشت: مجتمع های مسکن مهر منابع ملی اند و باید نهایت استفاده را از این منابع صورت گیرد.

شریعتی خاطرنشان کرد: در سایت مسکن مهر شهرستان رامشیر 200 مسکن آماده واگذاری است که مشکل برق و فاضلاب دارند لذا باید در کوتاه ترین زمان این مشکل برطرف شود.

وی به مشکلات شهرهای جدید رامین و شیرین شهر اشاره کرد و  بیان داشت: یکی از مشکلات شهر جدید رامین مشکل برق است که در جلسه آینده با مدیر عامل برق منطقه ای استان تصمیم لازم گرفته می شود تا مشکل برق این منطقه حل شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مقرر گردید اداره کل راه و شهرسازی از طرح های مسکن مهر شهرهای مختلف استان بازدید داشته و مشکلات را برطرف کند.

وی گفت: در نظر داریم مسکن مهر در استان را با تامین زیر ساخت های لازم قابل سکونت کنیم تا افرادی که مسکن نداشته و یا مسکن مناسب ندارند در این واحد ها ساکن شوند.

در این نشست عملکرد بانک ها در طرح مسکن مهر مورد ارزیابی قرار گرفت و عملکرد بانک رفاه ضعیف اعلام شده و عملکرد بانک های ملی و تجارت قابل قبول ارزیابی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.