ایلام؛

کلاس مربیگری والیبال درجه دو آقایان

کلاس مربیگری درجه دو والیبال با شرکت 22 مربی در سالن ورزشی شهدای قلاویزان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کلاس مربیگری والیبال درجه دو مردان با شرکت 22 مربی والیبال از شهرستانهای استان ایلام و استانهای کرمانشاه و کردستان از روز دوشنبه هفته گذشته در سالن ورزشی شهدای قلاویزان اغاز شده است.  

انوشیروان شریف نیا و نظام الدین رضوانی دو مربی بین المللی والیبال مدرس این دوره هستند که هشتاد ساعت را بصورت عملی و چهل ساعت نیز دروس جانبی را ارائه خواهند داد.  

رئیس هیأت والیبال استان گفت : متأسفانه علیرغم میل باطنی باید اعلام کنم که برای اولین بار
است کلاس درجه دو مربیان در استان برگزار می شود و امیدوارم به روزی برسیم که نیازی به استفاده از لفظ اولین بار در برگزاری برنامه های نداشته باشیم.

انوشیروان شریف نیا هدف از برگزاری کلاس را ارتقاع سطح مهارتی مربیان خواند و تاکید کرد : با توجه به پیشرفت و ارتقاع قابل توجه سطح والیبال در استان و کشور برنامه های مدونی در راستای رسیدن به افق چشم انداز فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی وجود دارد و استان ایلام هم یکی از استانهای با استعداد در رشته ورزشی والیبال محسوب می شود و بی شک در صورت تلاش و برنامه ریزی می توانیم ورزشکاران شایسته ای از این خطه به رقابتهای ملی و بین المللی معرفی کنیم.  

وی اظهار کرد : افرادی که دو سال از دریافت مدرک مربیگری درجه سه آنها گذشته باشد اجازه شرکت در این کارگاه را داشته اند و در صورتی که در آزمونهای این دوره هم نمره حد نصاب را کسب کنند موفق به دریافت مدرک مربیگری درجه دو از فدراسیون والیبال خواهند شد.







 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.