دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 95 مشخص شد

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از زمان ثبت نام و شروع کلاسهای پذیرفته شدگان کنکور 95 خبر داد.

آرانی معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طبق پیش بینی و برنامه ریزی‌ها قرار است که سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج نهایی کنکور سراسری 95 را روز چهارشنبه 31 شهریورماه اعلام کند.

وی با بیان اینکه تاخیر در اعلام نتایج، زمان ثبت نام و شروع کلاسهای ورودی های جدید را به تعویق انداخته، افزود: درصورت اعلام نتایج طبق زمان مقرر، ثبت نام پذیرفته شدگان از سوم لغایت پنجم مهرماه 95 انجام می شود.

 معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: از سال 1381 تاکنون همواره بعد از پایان ثبت نام، ورودی های جدید درقالب اردوی سه روزه به مشهد مقدس می روند.

وی عنوان کرد: آشنایی ورودی های جدید با یکدیگر،انتخاب هم اتاقی برای دانشجویان خوابگاهی و حضور در کلاس ها با یک روحیه معنوی از جمله ویژگی ها و دلایل برگزاری این اردو برای ورودی های جدید هر سال است.

آرانی با بیان اینکه کلاسهای ورودی های جدید مقطع کارشناسی از 10 مهرماه شروع می شود، یادآور شد: دانشگاه ناچارا برای ثبات در برنامه آموزشی، کلاس جبرانی درس های به تاخیر افتاده کارشناسی مخصوصا دروس عمومی پایه نظیر ریاضی و فیزیک عمومی دانشجویان را علاوه بر پیش بینی زمان مناسب برای امتحانات درنظر می گیرد که البته مسئولان آموزشی دانشگاه در این رابطه متصدی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.