عیدانه «شیدایی» همراه با نصرالله رادش در شبکه دو سیما

عیدانه «شیدایی» شبکه دو سیما با حضور نصرالله رادش و یوسف کرمی از هنرمندان سینما و تلویزیون، همزمان با شب عید سعید غدیر پخش خواهد شد.

عیدانه «شیدایی» همراه با نصرالله رادش در شبکه دو سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»؛ نهمین قسمت ویژه برنامه دهه ولایت «شیدایی» در شب عید سعید غدیر خم به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

عیدانه شیدایی همراه با بخش‌های شاد و جذاب و مهمانانی از میان هنرمندان سینما و تلویزیون همراه خواهد بود.

نصرالله رادش بازیگری که از سال‌های دور، جزو نقش‌آفرینان مجموعه‌های طنز سیما بوده و نسل‌های مختلف، خاطرات زیادی با هنرنمایی او بر صفحه تلویزیون دارند، مهمان این برنامه است.

رادش اولین بار با بازی در مجموعه «پرواز 57» ساخته مهران مدیری وارد عرصه بازیگری شد اما عمده شهرتش به خاطر نقش آفرینی در مجموعه «ساعت خوش» است. 

از دیگر تجربه‌های تلویزیونی او می‌توان به سال خوش، باغ مظفر، مسافران، مهمانان ویژه، در حاشیه، مرد هزار چهره و زیر آسمان شهر اشاره کرد. شیرهای جوان، نظام از راست و خنده در باران هم فیلم‌های سینمایی با بازی رادش هستند که طی سال‌های گذشته بر روی پرده سینما رفته‌اند.

یوسف کرمی هنرمند صداپیشه کشورمان دیگر مهمان عیدانه شیدایی خواهد بود؛ او که در چند قسمت پیشین هم حضوری موفق داشت، در این برنامه کار اجرا را در کنار عبدالله روا انجام می‌دهد.

در بخش دیگری از این برنامه، شاهد حضور صابر خراسانی از شعرای آیینی خواهیم بود.

ویژه برنامه «شیدایی» در دهه ولایت از عید قربان تا غدیر خم، هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود؛ تهیه‌کنندگی این برنامه را محمد نبهان بر عهده دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.