پیامک‌های دریافتی1395/06/29

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم ونهم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


2768...0937:سلام لطفا این مشکل را حتما بررسی نمایید،با تشکر
چرا وزارت بهداشت هنوز از دانشجویان پزشکی روزانه که یک لیسانس روزانه از قبل دارند ،شهریه میگیره هنوز؟؟این قانون شهریه گرفتن که سال94باطل شده بود،چرا هیچ ارگانی جلوی وزارت بهداشت رو نميگيره و چرا باید اون دانشجو برود از دیوان عدالت اداری نامه بگیره که شهریه ندهد؟چرا انقدر دوندگی باید کرد با اینکه این قانون شهریه گرفتن از دانشجوی پزشکی روزانه که یک لیسانس روزانه دارد ،باطل شده است؟؟؟

1744...0938:باسلام آزادراه تهران-قم در صورتیکه عوارض پرداخت نشود 30 هزار تومان جریمه میکند.کسانی که از فرودگاه امام به تهران مراحعه میکنن در هنگام رفت وجه عوارض را پرداخت میکنند اما در برگشت از فرودگاه امام به طرف تهران کسی مطالبه قبض نمیکند اما جریمه 30 هزار تومانی آن صادر میشود.(بیشتر برای مسافرانی که ماشین آنها در فرودگاه حداقل 24 ساعت توقف داشته است).لطفا پیگیری نمایید.   

5834...0911:از پیامکهای وقت بی وقت شرکتهای همراه اول وایرانسل ذله شدیم لطفا پیگیری و رسیدگی کنید

1767...0918:باسلام در استان کرمانشاه بیشترپزشکان زنان و زایمان چندین مریض رو با هم می فرستن داخل(پس حریم شخصی چی میشه یا شایدکسی مشکل خاصی داشته باشه خجالت بکشه و نتونه صحبت کنه) و برای آزمایش هم دوباره ویزیت دریافت می کنندمن خودم چندین پزشک رو عوض کردم ولی هموشون چندین مریض رو باهم میفرستن داخل ...خواهشا به این موضوع رسیدگی کنید ../

5366...0914:سلام;لطفا پخش شود راه مراغه هشترود راه استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وکردستان به پایتخت واستانهای دیگر است در آن هزاران دست انداز وجود دارد راهدارها چرا اقدامی نمی کننند ؟

4805...0917:سلام با عرض شرمندگی و تاسف فراوان باخبر شدیم در شهرستان بوشهر که مردم از کم آبی رنج میبرن برای آبیاری چمنها و درختان حدود40 درصد آب شهر را صرف اینکار میکنند ...پیگیری کنید.

5250...0936:دولت سود تسهيلات را چند درصد كاهش داده است همين امروز من بانك مهر اقتصاد بودم درصد سود 20به بالا و شرايط سخت تر از قبل...گزارشی از این سوژه تهیه کنید.

سلام ..مدت مدیدی است که دانشجویان دبیری ورودی ۱۳۹۱ دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور، با مشکلات عدیده ای در زمینه  تحصیل و تدریس مواجه شده اند.
اهم مشکلات شامل :عدم احتساب برخی واحدهای گذرانده شده
اضافه کردن واحدهای جدید
اشتغال دبیران به صورت حق التدریس علی رغم تشکیل ترم تابستان
عدم تحقق وعده ی اتمام تحصیلات تا شهریور۹۵
 تغییر عنوان "دبیری" به "آموزش" (آموزگاری)
گذراندن تعداد زیادی واحد که از حد نصاب کارشناسی رد شده و  ... می باشد...پیگیری کنید.

5851...0912:سلام ما ساکن کلاک بالا جزمنطقه 11شهرداری کرج میباشیم چندقدمی اتوبان همت درآستانه آغاز سال تحصیلی  درچند متری سه آموزشگاه الهام شریعت و پیام آزادی هنرستان نیکان  درست شرق و غرب خیابان اصلی مرده دفن میکنند از اول تیرماه چون منبع آب هم آنجاست لوله ترکیده سه ماه است آب شرب همینطوری به هدرمیرود اطراف منبع آب چون جوب درست نکرده‌اند قشنگ علفزارشده .،لذا استدعا دارد درصورت امکان گزارشی تهیه گردد.باتشکرغلامی

2029...0901:سلام بنده از دوماه پیش از ایرانخودرو پژو دوگانه خرید کردم کل پولشو همون وقت دادم ولی الان میگه تولید نمیکنیم و فقط تاکسی تولید میکنیم به 096440 تماس میگیرم میگن نداریم هرکاری میخای بکن ِتروخدا پیگیری کنید.

6775...0933:با عرض سلام و خسته نباشيد
مى خواستم يك خبر واقعاً عجيب را به شما بدهم در تعاونى شماره سه ترمينال اردبيل شخصى به نام حسينى پله ها و كف اتوبوس اردبيل به تهران را نيز به مسافران مى فروشد يعنى افراد براى نشستن روى كف اوتوبوس كه غير قانونى است بايد بليت تهيه كنند ../

3208...0901:باز هم بدقولی خودروسازهای داخلی ایرانخودرو که تا چند مدت پیش درحال ورشکستگی بود و با وام دادن به مردم شریف خودروها رو فروخت و سرپا شد این بار همه مردم رو سر کار گذاشت .تعهد 30روزه تحویل خودرو رو با 40روز تأخیر تحویل نداده.پیگیری کنید.ممنون

9018..0918:باعرض سلام ما ازشرکت محسن برنده خودرو شدیم متاسفانه بعد از دو ماه و اندی از تحویل خودرو هنوز این شرکت هیچ وکالت نامه ای برای سند کزدن خودرو به ما نداده پیگیری کنید لطفا

1954...0915:سلام ..چرا مسئولین به فکر نیستند.. کوه ودریا جنگل خواری کافی نیست که شهرداری سر به جان پارکها کرده اند یک چهارم پارک نیلوفر آبی درمشهد قاسم اباد اندیشه 64 فروخته شده تا برج ساخته شود به دادمان برسید ..پیگیری کنید.

5783...0939:سلام تعدادی از کشاورزان شمال کشور ما از سم پنبہ که بسیار خطرناک برای تمام موجودات زندہ مخصوصا انسان میباشد برا افزایش کیفیت برنجشان استفادہ میکنند و این موضوع میتواند خسارت جبران ناپذیری برای سلامتی ھم وطنانم به وجود بیاورد و خودم و مسئول به اطلاع رسان میدانم ...

3445..0916:سلام لطفا درباره آخرین وضعیت قانون جامع حمایت از معلولین گزارش تهیه کنید ...

6540...0935:آقا یکی به داد جنگل های قائمشهر برسه که تا چند سال دیگه با این بی مدیریتی از بین میره.لطفا پیگیری کنید.

2205...0917:سلام لطفا ازمسؤلین سوال کنید سهام عدالت چی شد؟؟سه ماه پیش خودم از رادیو شنیدم اول تیر هم سود شو میدن هم خریدوفروشش آزادمیشه ..چند ماه گذشت پس چی شد؟

3959..0912:باسلام برق منطقه سعادت آباد نامه داده ظرف سه روز مبلغ نهصد هزار تومان جهت افزايش آمپر بدهيد وگرنه از دوره آينده مبلغ سيصد هزار تومان جريمه روي قبض برق براي شما فرستاده ميشود ...پیگیری کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار