اولاند: فرانسه برای مبارزه با تروریسم به منابع بیشتری نیاز دارد

رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد این کشور در مبارزه پایان‌ناپذیر علیه اقدامات تروریستی، به منابع بیشتری نیازمند است.

اولاند: فرانسه برای مبارزه با تروریسم به منابع بیشتری نیاز داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «فرانسوا اولاند،» رئیس‌جمهور فرانسه، امروز (دوشنبه)، در سخنانی اظهار داشت: برای مبارزه با تروریسم در کشوری که از آغاز سال 2015، بیش از 230 نفر قربانی حملات تروریستی شده‌اند، به منابع بیشتری نیاز است. اولاند که پیش‌تر تأکید کرده بود برای کاهش تلفات انسانی، اقدامات ضدتروریستی در مقایسه با کاهش هزینه‌ها از اولویت بالاتری برخوردار است، این اظهارات را در مراسم بزرگداشت قربانیان حملات تروریستی دو سال اخیر بیان می‌کرد. 

وی در ادامه سخنانش بر لزوم تداوم اتخاذ تمهیدات لازم برای پیش‌بینی، پیشگیری و توقف اقدامات تروریستی تأکید کرد. وی همچنین تصریح کرد مبارزه با تروریسم یک نبرد بی‌پایان است. 

در سلسله عملیات تروریستی مرگبار پاریس که در نوامبر گذشته روی داد، بیش از 130 نفر کشته شدند. عامل تروریستی دیگری نیز 14 ژوئیه سال جاری میلادی، با کامیونش جمعیتی را که برای جشن روز ملی فرانسه در شهر نیس گرد هم آمده بودند زیر گرفت و 86 نفر را به کام مرگ فرستاد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این اقدامات تروریستی را بر عهده گرفت. همچنین، در تابستان امسال، دو افسر پلیس و یک کشیش فرانسوی نیز در حملات تروریستی جداگانه به قتل رسیدند.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار