گرگان؛

شریعتمداری؛ بیش از 61 هزار درخواست گلستانی ها از ریس جمهور

گلستانی ها تا کنون بیش از 61 هزار درخواست از رییس جمهور داشته اند که 81 درصد مالی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون اجرایی ریس جمهور امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: در سال پایانی دولت هستیم و انتظار داریم مدیران اجرایی ما الویتهایی را که در زندگی مردم تاثیر گذار است را به پایان برسانند.

وی با تاکید بر اینکه باید امید مردم را از خدمات دولت افزایش داد افزود: نظر سنجی از مردم و نظر خواهی با نخبگان در مورد خدمات دولت از تاکیدات ماست.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: ما در خصوص تخصیص منابع به واحدهای تولیدی در صورت توانایی جذب هیچگونه محدودیتی نداریم.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: تمام طرحهای ملی ما هم اینک برش استانی پیدا کرده و ما از مدیران انتظار داریم برای این طرحها برش سالانه در نظر بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: دولت تا کنون 60 درصد از وعدهای داده شده را عملی کرده و نظارت بر طرحهای وعده داده شده از تاکیدات دولت است.

شریعتمداری بیان کرد: قبل از این سفر به استان گلستان 2هزار تماس تلفنی با متقاضیان برقرار شد 26 درصد آنان از رسیدگی ما رضایت داشتند و امروز هم با 18 دستگاه اجرایی که مسئول رسیدگی هستند مذاکره کردیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم در ادامه گفت: ریس جمهور در سفر به گلستان وعده هایی داده اند که امیدواریم شاهد عملیاتی شدن این وعده ها باشیم.

آیت اله نورمفیدی افزود: جزیره آشوراده که ما معتقدیم کلید توسعه استان است یکی از وعده های ریس جمهور و هیت دولت است که باید محقق شود و پتروشیمی گلستان هم با 90 هزار سهام دار هنوز بلا تکلیف مانده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار