مرفاوی: بازی سختی برابر سایپا داریم/سراغ تیم های 30 میلیاردی بروید

سرمربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است: رسانه ها باید به عملکرد تیم هایی که بودجه 30 میلیارد تومانی دارند توجه و نظارت بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار سه شنبه برابر سایپا ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: دیدار  بسیار سختی مقابل حریفمان داریم، فردا بسیار مهم است و می‌خواهیم با یک بازی تاکتیکی به مصاف سایپا برویم. این را هم باید بگویم که سایپا تیم جوان و با تجربه‌ای است و از حضور یک مربی با اخلاق که در این چند سال موفق بوده، بهره می‌برد.


وی ادامه داد: باید بگویم ما بازی قبل هم می‌توانستیم 3 امتیاز بگیریم اما اشتباه داوری به ما ضربه زد. خیلی‌ها می‌گویند ما تا به حال برنده نشدیم اما ما با صبر و حوصله به اینجا رسیدیم و به پیروزی هم می‌رسیم. البته برخی‌ها کم لطفی می‌کنند و به تیم‌های 30 میلیارد تومانی خرده نمی‌ گیرند اما به تیم‌های 4 میلیارد تومانی خرده می‌ گیرند. تیم‌های بالای سر ما نهایتا یکی دو امتیاز از ما بیشتر دارند اما ما تیمی هستیم که دیر شروع کردیم و مشکلات خاص خودمان را داریم. البته باید بگویم که جهش فنی خوبی داشتیم و پیشرفت ما از نظر فنی مشهود است.


مرفاوی در خصوص احتمال دعوت بازیکنان صبا به تیم ملی افزود: امیدوارم که در تیم ملی نماینده داشته باشیم. اگر بازیکنی از تیم ما به تیم ملی برود برای ما و باشگاه صبا و مردم استان قم باعث افتخار خواهد بود.


سرمربی صبای قم درباره تغییراتی که در این تیم به وجود‌ آورده اظهار کرد: بازیکنان گوش چپ و راست ما کار خودشان را انجام می‌دهند اما گاهی در تیم جابه‌جایی که به وجود می‌آید برای تقویت تیم است از طرف دیگر ما بازیکنانی داریم که چند پست دارند و می‌توانیم از این ویژگی مثبت استفاده کنیم. به طور مثال وحید امرایی، رضا عنایتی، کریم اسلامی و قاسم دهنوی در پست‌های مختلف می‌توانند برای تیم مفید باشند.


مرفاوی در مورد ساکت الهامی نیز گفت: به هر حال او همکار ماست و زحمات زیادی می‌کشد اما از او خواسته‌ایم که کمتر جنب و جوش داشته باشد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار