بمباران مواضع ارتش سوریه توسط جنگنده های آمریکایی + فیلم

جنگنده‌های آمريکايی به درخواست داعش مواضع ارتش سوريه را در رشته کوههای الثرده [ جبال الثرده] در اطراف دير الزور بمباران کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلويزيونی سوريه با اعلام اين خبر افزود:نيروهای ارتش سوريه با پيشروی در رشته کوههای الثرده در حومه شهر دير الزور، گروه تروريستی داعش را در اين رشته‌ کوهها به محاصره در آورده‌اند.
اين شبکه تصريح کرد: گروه تکفيری داعش به سبب پيشروی يگانهای ويژه ارتش و پشتيبانی آتشباری ارتش نتوانسته است مواضعش را در رشته کوههای الثرده تثبيت کند و ارتش سوريه، عرصه را بر تروريستهای داعش در اين منطقه تنگ کرده است.
مصعب ابو العيش خبرنگار شبکه سوريه از منطقه عملياتی رشته کوههای ثرده در گزارشی گفت : ارتش سوريه هرگونه تحرک تروريستهای داعش را در اطراف ثرده به دقت زير نظر دارد و  يگانهای توپخانه نيز مواضع داعش را هدف حملات خود قرار داده و آنها را تضعيف کرده اند. نيروی هوايی ارتش نيز با حمله به مواضع اين گروه تروريستی در حال قطع کردن راههای تدارکاتی داعش به سمت کوههای ثرده است.
خبرنگار گفت درگيريها در رشته کوههای ثرده ادامه دارد و عناصر تروريستی به علت آتشبارهای ارتش نمی توانند از رشته کوههای ثرده به دامنه آن بيايند.
يک افسر سوری گفت:« نيروهای مدافع سد اثنين در نهايت دلاوری و شجاعت هستند. تروريستها با دهها  دستگاه خودروی بمب گذاری شده به نيروهای ارتش يورش برده اند اما آنها پايداری و مقاومت کرده اند. داعشی ها با همه توان و نيروهايشان نتوانسته اند به اين نقطه حمله کنند به همين سبب به جنگنده های آمريکايی متوسل شدند. متجاوزان آمريکايی در اين حمله ظالمانه به مدت يک ساعت کامل اين نقطه را بمباران کردند. پيش از آنکه جنگنده های آمريکايی حمله کنند با هواپيماهای شناسايی بدون خلبان منطقه را از هوا زير نظر داشتند و شناسايی کردند و سپس جنگنده ها وارد عمل شدند و داعشی ها نيز پس از پايان حمله جنگنده های آمريکايی به اين نقطه حمله کردند. اين تجاوز [ آمريکايی ها و داعشی ها] در واکنش به پيروزی نيروهای سوری در تله الثلوج بود. نيروهای مسلح ما توانستند تله الثلوج را از دست باندهای تروريستی آزاد کنند و شمار بسيار زيادی از داعشی ها کشته شدند و اين نقطه آزاد شد.


لینک دانلود








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار