شورای امنیت برنامه آسیب شناسی تهدیدات امنیتی کشور را به بحث گرفت

شورای امنیت ملی در جلسه این هفته خود که به ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهور برگزار شده بود برنامه آسیب شناسی تهدیدات امنیتی کشور مورد بحث همه جانبه قرار داد.

شورای امنیت برنامه آسیب شناسی تهدیدات امنیتی کشور را به بحث گرفتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در این جلسه که روز سه شنبه (۳۰ سنبله) در ارگ برگزار شد ، اوضاع امنیتی در سراسر کشور نیز بررسی شد.

در این جلسه، وزاری سکتور دفاعی و امنیتی، گزارش وضعیت امنیتی کشور بویژه ولایات هلمند، ارزگان، ننگرهار، بغلان، قندوز و کنر را ارایه نمودند و عملیات های اخیر نیروهای دفاعی و امنیتی کشور را پر دستاورد خوانده و از جان فشانی های این نیروها در زمینه دفع تهدیدات دشمن، حملات دهشت افگنانه و بهبود وضعیت امنیتی، ستایش نمودند.

سپس شورای امنیت ملی برنامه تمدید زمانی مالیه دهی وسایط زرهی ایمنی فاقد اسناد گمرکی را مورد تأیید قرار داد و به ادارات ذیربط هدایت داد تا در زمینه راجستر وسایط یادشده و طی مراحل پروسه مالیه دهی آنها طی مدت زمان تعیین شده، اقدامات لازمنمایند.

در اخیر، برنامه آسیب شناسی تهدیدات امنیتی کشور مورد بحث همه جانبه قرار گرفت. شورای امنیت ملی مضاعف ساختن تلاش های سازنده و مؤثر ارگان های دفاعی و امنیتی کشور را در راستای جلوگیری از بروز تهدیدات تروریستی و دهشت افگنانه ی دشمن امر حتمی دانسته و بدین منظور به ارگانهای ذیربط هدایت داده شد تا پلان های خویش را در سطوح استراتیژیک و تاکتیکی به صورت منظم و سیستماتیک عملی ساخته و درین زمینه هماهنگی لازم را بین ارگانهای ذیربط ایجاد نموده و همکاری هر چه بیشتر و همه جانبه مردم را نیز جلب نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار