اصفهان؛

دشمن تلاش دارد تا با نفوذ در انقلاب اسلامی زمینه فروپاشی داخلی را فراهم کند

استاندار اصفهان گفت: هفته دفاع مقدس در واقع بزرگداشت ایثار و از خود گذشتگی همه مردم و ملت ایران برای دفاع از اسلام و کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان ارتش اصفهان افزود: ملت ایران با دست خالی و با حمایت از نیروهای مسلح خود در جنگی که جهان استکبار برابر ایران اسلامی به راه انداخته بود، شکست را به دشمن تحمیل کرد.
وی اضافه کرد: دشمن، تضعیف بنیه دفاعی ما را هدف قرار داده است ولی نیروهای مسلح روز به روز بر توان و اقتدار خود می افزایند و دولت تدبیر و امید نیز لحظه ای از پشتیبانی آنها دریغ نمی کند.
استاندار اصفهان اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در ابتدا تلاش کردند تا از شکل گیری انقلاب اسلامی ممانعت کنند اما انقلاب اسلامی با عنایت خداوند و رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
زرگرپور خاطرنشان کرد: دشمن در مرحله دوم تلاش کرد با تحمیل جنگ به مردم ایران از استمرار این نظام مقدس جلوگیری کند ولی با ایستادگی و مقاومت مردم و نیروهای مسلح دشمن شکست خورد و انقلاب اسلامی ایران به حرکت خود ادامه داد.
وی افزود: دشمن در گام بعدی سعی کرد با اعمال تحریم ها، انقلاب اسلامی را مهار کند اما به برکت رهنمودهای فرمانده کل قوا این تهدیدها نیز نقش بر آب شد.
استاندار اظهارکرد: دشمن تلاش دارد تا با نفوذ در انقلاب اسلامی زمینه فروپاشی داخلی را فراهم کند که این هدف نیز با تدابیر و سخنان رهبری و هوشیاری مسئولان نظام و دولتمردان خنثی شد.
زرگرپور با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، اکنون قدرت بلامنازع منطقه است، افزود: ملت ایران با روحیه شهادت طلبی و ایثار پشت سر رهبر خود ایستاده اند.
به گزارش ایرنا، پیش از سخنان استاندار اصفهان یگان های نمونه پیاده و موتوری ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از جلوی جایگاه رژه رفتند.
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.
به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار ملت ایران برای دفاع از کیان اسلامی خود در هشت سال جنگ تحمیلی، 31 شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.