شیراز؛

برداشت 8 میلیونی توسط جوان 19 ساله

با تلاش ماموران پلیس فتا فارس فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز ازحساب مرد جوان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئيس پليس فتا استان فارس گفت: مرد 53 ساله شیرازی که با مفقود شدن مدارک شناسایی اش، کل موجودی حساب وی به مبلغ 8 میلیون ریال از حسابش برداشت شده بود به پلیس فتا فارس مراجعه کرد.
سرهنگ سيدموسي حسيني افزود: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمین آغاز کردند.
وي ادامه داد: با بررسی های فنی به عمل آمده، کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.
سيدموسي حسيني با بیان اینکه متهم جوان 19 ساله که پس از بازجویی در اظهارات خود بیان می کند مشغول بازی در یکی از پارک های سطح شهر بوده که به صورت ناخود آگاه متوجه یک عدد کیف پول در کنار یکی از درختان پارک می شود، ادامه داد: اين جوان با بررسی درون اين كيف، چند مدرک شناسایی به همراه تعدادی کارت عابر بانک مشاهد می کند که با وسوسه شدن به فروشگاه دوستش رفته و اقدام به کشیدن کارت از طریق دستگاه خودپرداز فروشگاه و وارد کردن رمزی می كند که در همان کیف بر روی کاغذ نوشته شده است و با زیرکی کل موجودی حساب را خالی می کند.
رئيس پليس فتا استان فارس از شهروندان درخواست كرد: به هیچ عنوان رمز کارت خود پرداز را در کنار کارت قرار نداده و به صورت دوره ای رمز آن را تغییر دهند و از رمزی استفاده کنند که به راحتی قابل حدس زدن نباشد و حتی الامکان برای حساب های خود از حساب پشتیبان استفاده کنند.
وی تصریح کرد: در صورت مفقود شدن کارت اعتباری، سریعا به نزدیک ترین بانک مربوطه مراجعه کرده و اقدام به باطل کردن آن نمایند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار