یزد؛

کشور ایران برای دفاع از مرزهای عقیدتی خود آماده است

کشور ایران برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی خود و دفاع از دیگر کشورهای مسلمان جهان آمادگی کامل دارد.

کشور ایران برای دفاع از مرزهای عقیدتی خود آماده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حراست از مرزهای عقیدتی خود و دفاع از مردم مسلمان کشورهای دیگر آمادگی کامل دارند و تنها منتظر فرمان از سوی رهبری هستند.

اکبر فتوحی افزود: آمریکا و استکبار جهانی بداند که نیروهای مسلح سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مقام معظم رهبری ایستاده و محکم‌تر از قبل به راه خود ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: پیشرفت پایه‌های علمی امروز در کشور، حاصل کمبودهای هشت سال دفاع مقدس و نوآوری و خلاقیت جوانان  این مرز و بوم است.

فرمانده سپاه الغدیر استان با تأکید بر مددهای الهی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی جبهه حق علیه باطل بیان کرد: به دلیل کمبودهایی که در آن زمان وجود داشت و عدم امکان ورود تجهیزات نظامی از خارج کشور، ما توانستیم با اتکا به توان داخلی، نیاز خود را برطرف و ادوات مورد نیاز کشور را خودمان تولید کنیم.

فتوحی عنوان کرد: آمریکا بداند که ما آماده مأموریت هستیم و جهاد کبیر ما امروز جهاد با آمریکا و استکبار است و با تیر خلاصی این غده سرطانی را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد و برای تحقق این امر فقط منتظر فرمان ولایت و رهبری هستیم.

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار