آبادان ؛

5مهرورود تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی بوکس به آبادان

تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی بوکس 5 مهر وارد آبادان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نیک پی رئیس هیات بوکس آبادان در خصوص شرایط آغاز رقابت‌های بین‌المللی پنج مهر، در این شهرستان گفت: تمام تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تا پایان وقت امروز وارد آبادان خواهند شد.

حمید نیک‌پی افزود: تیم‌های سوریه و قزاقستان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی بوکس پنج مهر جام مهر اروند، شب گذشته از طریق فرودگاه آبادان وارد منطقه شدند و سایر تیم‌ها نیز امروز از طریق فرودگاه آبادان وارد خواهند شد.

وی گفت: همچنین تیم‌های داغستان، عراق، اوکراین و پاکستان نیز دیگر تیم‌های خارجی حاضر در این رقابت‌ها هستند که امروز وارد منطقه آزاد اروند خواهند شد.

رئیس هیات بوکس آبادان افزود: تیم‌های ملی ایران، منتخب مازندران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، مرکزی، اردبیل، تهران، توابع تهران و فارس از تیم‌های داخلی حاضر در این رقابت‌ها خواهند بود.

نیک‌پی گفت: تیم منتخب آبادان نیز به مربیگری کوروش مولایی بوکسور پرافتخار آبادانی کشور به‌عنوان میزبان در این مسابقات حضور دارند.

وی با اعلام اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت به‌محض ورود با استقبال پرسنل اداره ورزش و هیآت بوکس استان و شهرستان روبرو خواهند شد افزود: تیم‌ها به محل اسکان خود منتقل می‌شوند تا فردا پنجشنبه اول مهر در نوبت صبح در مراسم وزن کشی شرکت کنند.

رقابت‌های بین‌المللی بوکس 5 مهر که در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند برگزار خواهد شد، از فردا در سالن ولیعصر مجموعه دهداری آبادان آغاز خواهد شد و تا شب پنجم مهرماه همزمان با سالروز شکست غرورآفرین حصر آبادان با معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.