قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تهران با کمبود 5 هزار دستگاه اتوبوس مواجه است/ با 100 دستگاه اتوبوس مشکلات حل نمی شوند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات تردد در شهر تهران، با اضافه شدن 100 دستگاه اتوبوس حل نمی شوند.

تهران با کمبود 5 هزار دستگاه اتوبوس مواجه است/ با 100 دستگاه اتوبوس مشکلات حل نمی شوندابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع بازسازی اتوبوس های فرسوده تهران، اظهار داشت: نمی توان به راحتی اتوبوس های فرسوده را بازسازی کرد، چرا که قیمت اتوبوس ها بالا است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شهرداری تهران اتوبوس های دو کابین را با قیمت 800 میلیون تومانی خریداری کرد، افزود: اگر بخواهیم 100 دستگاه اتوبوس دو کابین خریداری کنیم، باید 80 میلیارد تومان پرداخت کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مشکل شهر تهران با 100 دستگاه اتوبوس حل نمی شود، گفت: در حال حاضر شهر تهران با کمبود 5 هزار دستگاه اتوبوس مواجه است و باید آن را به 9 هزار دستگاه برساند.

قناعتی تاکید کرد: از شهرداری تهران درخواست نداریم یک دفعه 2هزار دستگاه بخرد، اما می گوییم اگر سالانه 500 دستگاه اتوبوس خریداری کرده و آن را  به ناوگان حمل و نقل تزریق کند، می تواند تا 4 سال آینده وضعیت موجود خود را به وضعیت مطلوبی برساند.

وی با بیان اینکه تا 2 سال آینده 1500 دستگاه اتوبوس هم در شهر تهران از رده خارج می شوند، گفت: در حال حاضر زمان حرکت اتوبوس ها در ایستگاه ها بالا رفته و برخی خطوط هم جمع شده است که این نشان از یک مشکل بزرگ دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، تاکید کرد: در حالی از مردم درخواست می کنیم  با ماشین شخصی بیرون نیایند که با کمبود اتوبوس در شهر تهران روبه رو هستیم و باید با کمک دولت این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار