رازانی خبر داد

موافقت دولت برای اعزام زائران از مرز سومار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: طبق مصوبه ستاد اربعین، قرار است زائرین استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از مرز سومار به عراق اعزام شوند.

اعزام زائران از مرز سومار
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری بر اساس دستور رئیس جمهور، بررسی‌های لازم را برای اضافه کردن یک منطقه به هفت منطقه آزاد صورت داد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی افزود: دولت موافقت خود را برای اعزام زائر از مرز سومار اعلام کرد، با تشکیل ستاد اربعین در وزارت کشور، مصوب شد با بازگشایی آن، مرزی جدید به سه مرز شلمچه، چذابه و مهران اضافه شود تا نهایتا چهار نقطه برای ورود زوار به عراق داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: مرز سومار در استان کرمانشاه قرار دارد و طبق مصوبه ستاد اربعین، قرار است زائرین استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از مرز سومار به عراق اعزام شوند.

رازانی تاکید کرد: ظرف یک سال آینده زیرساخت‌های این مرز مهیا خواهد شد و قاعدتا در سال آینده تعداد استان‌هایی که زائرین آنها از مرز سومار به عراق می‌روند از سه استان فعلی بیشتر خواهد بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار