قزوین؛

افتتاح نمایشگاه عاشوراییان

نمایشگاه عاشوراییان بسیج در الوند افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند گفت : نمایشگاه عاشوراییان بسیج تلفیقی از دستاوردها و نمایش عملیات‌های دفاع مقدس و واقعه عظیم عاشورا است که به مناسبت هفته دفاع مقدس و نزدیکی ماه محرم حسینی در جوار مزار شهدای گمنام شهر الوند در پارک لاله افتتاح شد.

ابراهیم خمسه‌ای افزود : این نمایشگاه دارای 10 غرفه مجزا است که اعزام نمادین رزمندگان به جبهه،  بازسازی عملیات والفجر 8 ، طراحی یکی از حملات رژیم بعثی به اماکن عمومی از جمله مدارس و غیرنظامیان، یادمان شهدای شهر الوند، بازسازی صحنه روز عاشورا و نمایشگاه جنبی ویژه خاکریز به نمایش گذاشته است .

وی افزود: نمایشگاه جنبی ویژه خاکریز به معرفی دشمنان نظام اسلامی و انقلاب می‌پردازد که در بخشی از آن طرفی رژیم منحوس اسرائیل، آمریکا و رژیم خود فروخته آل‌سعود بوده و در طرفی شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستند که در برابر مزدوران و دشمنان انقلاب ایستادگی می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند با بیان اینکه نمایشگاه جنبی ویژه خاکریز می‌تواند در ایجاد آگاهی برای نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر باشد، گفت: در این خاکریز رزمندگان دفاع مقدس هر شب به خاطره‌گویی می‌پردازند.

خمسه‌ای گفت: پیام بزرگ این نمایشگاه این است که هنوز خاکریز مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی به قوت خود باقی است و جوانان انقلابی، مؤمن و بسیجی در برابر هرگونه تهدید ایستادگی کرده و در جنگ فرهنگی دشمنان نیز نقش مقاومت خود را ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین این نمایشگاه می‌تواند نمایش کوچکی از حماسه عظیم دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان برای  آگاهی نوجوانان و نسل چهارم انقلاب باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شهر الوند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همه روزه صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و بعد از ظهرها 16 تا 22 برای بازدید عموم تا عاشورای حسینی دایر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.