محمد حسین محبی:

طلایی بهترین انتخاب بود/برخی ها فقط بدنبال منافع شخصی و ضربه زدن به کشتی هستند

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت:با بررسی تمامی جوانب امر می توان گفت انتخاب محمد طلایی بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان بهترین تصمیم ممکن بوده است.

محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگارکشتی و رزمی گروه ورزشی  باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به انتخاب محمد طلایی برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: خادم باید به کار خود بعنوان سرمربی ادامه می داد اما عضویت در هیأت رئیسه مانع این امر شد. طلایی انسان با اخلاقی است و چه در زمانی که کشتی می‌گرفت و حالا که در کسوت مربیگری کار می‌کند همواره اخلاق را مدنظر کار خود قرار داده است.
 
وی در ادامه افزود: طلایی با رای قاطع اعضای شورا انتخاب شد و قطعا برای مسولیتش اختیار تام دارد اما وی همواره از نظر بزرگان استفاده می کند که این نقطه قوت اوست.
 
محبی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از طلایی دارم حتما کارایی لازم را خواهد داشت و وی تفکرات و ایده‌هایش را شخصاً پیاده می کند و شورای فنی نیز ضمن حمایت از طلایی به او کمک خواهد  کرد.  
 
دارنده مدال نقره جهان گفت: با حضور مجید ترکان به عنوان مدیر تیم های ملی تیم‌های پایه که برای هر رشته‌ای بسیار حائز اهمیت است قدرتمند تر می شود و حرکت رو به رشد خود را ادامه و ضعف ها برطرف خواهد شد.
 
محبی همچنین با اشاره به تغییر و تحولات در تیم ملی کشتی فرنگی افزود: باید به اشکانی فرصت داد و امیدوارم روند روبه رشد کشتی با حضور خادم ادامه یابد.
وی در خصوص اینکه آیا رسول خادم تصمیماتش را به اعضای شورا تحمیل می کند گفت:هرگز این موضوع را قبول ندارم،در گذشته نمی دانم چه اتفاقاتی رخ می داد اما من بعنوان عضو جدید شورای فنی باید عرض کنم در نشستی که داشتیم درباره همه چیز بحث و تبادل نظر شد و هر کسی ایده های خودش را گفت و در نهایت هم با رأی گیری از همه به نتیجه رسیدیم.
رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:متأسفانه علی رغم تمام موفقیت هایی که کشتی در چند سال اخیر داشته برخی از دوستان چشم خود به روی اتفاقات خوب بسته اند و با هدف منافع شخصی نه تنها دوست ندارند کشتی موفق شود بلکه بدنبال ضربه زدن به ورزش اول کشورهم هستند که به آنها می گویم زمان ثابت خواهد کرد که تصمیمات فدراسیون درست بوده یا خیر در نتیجه بهتر است به جای تشویش اذهان عمومی اجازه دهند مسئولین امر در آرامش برای ادامه روند رو به رشد کشتی در همه ابعاد کار خود را انجام دهند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار