ایلام؛

ضرورت مشارکت مردم در سرشماری عمومی

امام جمعه دهلران گفت: مشارکت مردم برای برنامه ریزی و تصمیم گیری های کلان کشور مهم است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران اعلام کرد: مردم در مرحله حضور ماموران سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند تا آمارهای دقیق و درست جمع آوری شود.

خطیب جمعه دهلران سپس به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه نیز اشاره کرد و گفت: رضایت فرماندهی کل قوا از سپاه و دیگر قوای مسلح و بیان اینکه سپاه سنگر مستحکم انقلاب است، پیام های فراوانی دارد.

حجت الاسلام موسوی با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: این هفته پاسداشت ارزش های الهی و اسلامی است و باید این فرهنگ در جامعه بیش از پیش جاری و ساری باشد.

وی با تاکید بر نقش ارزنده مردم دهلران در دفاع مقدس و بازسازی و عدم برخورداری آنها از امکانات با توجه به درگیر بودن در جنگ تاکید کرد: مسئولان کشوری و استانی باید به این شهرستان در بودجه ها و اجرای طرح ها بیشتر توجه کنند.

امام جمعه دهلران با تاکید بر ظرفیت های دهلران در بخش های مختلف اظهار کرد: مسئولان باید به این ظرفیت ها بیشتر توجه کنند ضمن اینکه نماینده مردم در مجلس نیز باید پیام مردم را به گوش مسئولان برساند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز خانواده افزود: مسئولیت والدین در تربیت دینی و اسلامی فرزندان و ادای حقوق آنها سنگین است و آموزش های دینی با توجه به تهاجم دشمن باید با جدیت از سوی والدین ارائه شود.





انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، دهلران ، نماز ، جمعه ، سرشماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.