زاهدان؛

اجرای ۳۹۳ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان

ساخت ۳۹۳ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی با مجموع اعتبار چهار هزار میلیارد ریال در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال اجرا است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در بدترین شرایط مالی کشور عملیات ساخت 393 طرح عمرانی بخش بهداشت و درمان با چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

وی افزود: حجم و کثرت پروژه‌های عمرانی بخش بهداشت و درمان کمتر از ارزش پروژه راه آهن در استان نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بیش از هزار نفر در طرح‌ها و پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشغول به کار هستند که اهمیت دوچندانی به این طرح‌ها و پروژه‌ها می‌بخشد.

هاشمی تصریح کرد: در راستای تحقق سیاست عدالت‌ورزی و توازن خدمات در تمام شهرستان‌های سیستان و بلوچستان مطابق با نیاز هر منطقه طرح‌های عمرانی و بهداشتی در حال انجام  است.

استاندار با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی برای بهره‌مندی و دسترسی بیشتر مردم به خدمات سلامت بیان داشت: این تعداد پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی با این حجم زیاد کار ، من را به وجد آورد و به وجود مدیران پرتلاش ، پیمانکاران گرانقدر ،تیم‌های فنی و اجرایی این مجموعه می‌بالم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار