بی‌بی‌سی: تد کروز به ترامپ رای می‌دهد

شبکه بی‌بی‌سی به نقل از نامزد پیشین حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی آمریکا اعلام کرد با وجود تمام اختلافات، به هم‌حزبی‌اش رای می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی گزارش داد تد کروز با وجود تمام اختلافاتی که قبلاً با دونالد ترامپ داشت،  اعلام کرده است که به نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه، رأی خواهد داد. 

بر اساس اعلام مجری این شبکه، تد کروز، یکی از نامزد‌های حزب جمهوری‌خواه در ریاست جمهوری آمریکا، که از رقبای سرسخت دونالد ترامپ به شمار می رفت، اخیراً اعلام کرده است که در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا (18 آبان) به دونالد ترامپ رأی خواهد داد. 

مجری این شبکه افزود: آقای کروز ماه ها در خلال تبلیغات انتخاباتی اش اصرار می ورزید که ترامپ شایستگی ریاست جمهوری آمریکا را ندارد. حتی در خلال نشست مجمع ملی حزب جمهوری خواه در ماه ژوئیه که برای تعیین نامزد این حزب در شهر کلیولند در ایالت اوهایو برگزار شده بود، کروز در سخنرانی خود در این مجمع از تأیید رسمی دونالد ترامپ به عنوان نامزد این حزب امتناع ورزید، که باعث شد حاضران در آن مجمع او را هو کنند.

سرانجام آقای کروز به رغم تمام مخالفت هایی که پیشتر با ترامپ می کرد، تصمیم گرفت به این تاجر آمریکایی که با هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات، رقابتی تنگاتنگ دارد، رأی دهد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار