کار سخت ملی‌پوشان برای صعود به جام‌جهانی/شاگردان ‌کی روش به دنبال تاریخ سازی

به طور قطع پنجمین حضور یوزپلنگ‌های ایرانی در جام‌جهانی روسیه راهی بس دشوار است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال کشورمان در راه بسیار سخت رسیدن به پنجمین جام‌جهانی قرار دارد، شاگردان کی‌روش بر خلاف ظاهر قدرتمندشان می‌توانند باطن ضعیفی داشته باشند.

به طور قطع پنجمین حضور یوزپلنگ‌های ایرانی در جام‌جهانی روسیه راهی بس دشوار است و عوامل زیادی می‌تواند در راه صعود کردن ملی‌پوشان کشورمان به جام‌جهانی 2018 روسیه نقش داشته باشد.

شاگردان کارلوس کی‌روش نزدیک به 30 بازی است که در مقابل تیم‌های آسیایی شکست نخورده‌اند و حتی موفق به شکست تیم‌های شده‌اند که چندین سال بود در حسرت برد آنها بوده‌اند. تجربه در فوتبال ثابت کرده است که همواره تیم هایی که شرایط ایران را در طول مسابقات داشته اند تنها با یک نتیجه نامناسب تمام د اشته‌های خود را از دست داده اند. به طور قطع این روزها تنها به خاطر همین مسئله انتظارات از تیم ملی فوتبال بالاست و تنها یک شکست کافی است تا هجوم منتقدان به تیم ملی آغاز شود.

به گفته برخی از کارشناسان تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به جام‌جهانی راه دشوارتری نسبت به گذشته دارد زیرا دقیقا با تیم های هم گروه شده است که هر کدام از آن ها حداقل در 4 سال گذشته تجربه 3 یا 4 رویارویی را با تیم فوتبال ایران را داشته اند و همین کافی است تا تیم های رقیب شناخت بهتری نسبت به ما داشته باشند.

همچنین پیروزی‌های ملی‌پوشان مقابل تیم هایی مانند کره‌جنوبی و ازبکستان باعث شده تا این تیم‌ها برای رویارویی با ایران برنامه‌های ویژه و خاص داشته باشند البته نباید این موضوع را فراموش کرد، که تمام تیم ها بر خلاف ما نسبت به گذشته شرایط بسیار بهتری از جهت امکانات سخت افزاری و شرایط تمرینی و اردویی دارا هستند.


تیم ملی قطر این روز ها از بازیکنان متنوع خارجی استفاده می‌کند و این تیم نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد و با توجه به میزبانی جام‌جهانی 2022 و حمایت های مالی بی دریغ قطری‌ها شرایط بسیار خوبی دارند.


ازبکستانی‌ها نیز با بهره‌گیری از تجربه‌ دوره‌های گذشته و با یکدلی و یکدستی و نمایش فوق‌العاده در 2 دیدار نخست خود می‌توانند برای تیم ملی کشورمان مشکل ساز شوند.


فوتبال چین با توجه به سرمایه گذاری‌های فراوانی که در آن شده این روز‌ها در اوج خود است و با داشتن یک تیم جوان و یکدل می‌تواند بعد از پشت سر گذاشتن دوران افت خود دوباره به فکر صعود به مسابقات جام‌‍جهانی روسیه باشد.


کره جنوبی نیز به عنوان رقیب سنتی فوتبال کشورمان شناخته می‌شود و از به نام‌ترین تیم‌های قاره کهن است و شاید در این گروه آنها به همراه تیم ملی کشورمان اصلی‌ترین مدعیان صعود مستقیم به جام‌جهانی روسیه محسوب می‌شوند.


تیم ملی کشورمان هم اکنون با کسب 4 امتیاز از 2 دیدار خود بعد از ازبکستان در رده دوم گروه خود قرار دارد و چشم انتظار 2 دیدار آینده خود در مقابل تیم‌های قدرتمند ازبکستان و کره جنوبی خواهد بود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
بازیهاییکه این بازیکنان ومربیان مادارندانجام می دهندمثل این می مونه که یک روزبرزیل راهم ببرند اماروزبعددرمقابل نپال و...شکست بخورندهیج اعتمادی به این بازیکنان ومربیان نیست بایددورجام جهانی راآنطورکه اینها بازی می کنندخط کشید.
آخرین اخبار