همدان؛

آتش سوزی در کارگاه تولید اسید در همدان

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان گفت: انبار اسید در منطقه شهرک فرهنگیان شهر همدان دچار آتش سوزی شد.

آتش سوزی در کارگاه تولید اسید در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: یک کارگاه تولید آب باطری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی به عللی نامعلوم دچار آتش سوزی می شود.

وی اضافه کرد: 11 آتش نشان در قالب چهار تیم به محل حادثه مراجعه کرده و با استفاده از تجهیزات لازم آتش را مهار می کنند.

بیاناتی با ذکر آتش سوزی در النبار اسید توسط کپسول اطفای حریق مهار شد تاکید کرد: در صورت حضور دیرهنگام آتش نشانان واحدهای بالای این انبار که مسکونی بودند آتش می گرفت.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان یادآوری کرد: 10 عملیات مهار آتش و 6 عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

بیاناتی افزود: در روز دوم مهرماه امسال شهروندان 347 بار با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفته اند که 16 تماس منجر به انجام عملیات شد همچنین 17 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و 274 مورد از تماس ها ایجاد مزاحمت بوده است.

وی عملیات های مهار آتش را شامل حریق انبار اسید در شهرک فرهنگیان، حریق باغ در شورین، حریق مخروبه در عین القضات، حریق مزرعه در روستای رباط، 2 مورد حریق درختان در شهر ماشین و شهرک بهشتی، بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در سیزده خانه و 3 مورد حریق عمدی مراتع و پوشش گیاهی در استادان، جاده فقیره و بلوار ارم ذکر کرد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.