رشت؛

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی هفته دولت و دفاع مقدس

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی هفته دولت و دفاع مقدس در راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مسابقات ورزشی ویژه گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس در راه و شهرسازی گیلان برای ‌کارکنان در سه رشته فوتسال و‌ طناب کشی آقایان و دارت انفرادی بانوان برگزار شد.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان هدف از برگزاری این مسابقات را گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هشت هزار شهید دفاع مقدس استان گیلان عنوان کرد و گفت ورزش کردن باعث می شود دلها به همدیگر نزدیک و روحیه تعاون بوجود آید.

محمد راکعی گفت: مسابقات فوتسال هفته دولت و دفاع مقدس با شرکت 10 تیم آغاز شد که فینال این مسابقات امروز ساعت 18:30 بین تیمهای مدیریت مسکن و ساختمان و مدیریت توسعه منابع برگزار گردید که در نهایت تیم مدیریت توسعه منابع موفق شد با نتیجه 2 بر 0 حریف خود را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات بایستد.

وی با اشاره به فواید ورزش در سلامت انسان اظهار داشت : ورزش کردن مردانگی و پهلوانی می آورد و ورزش مهم است اما پهلوانی از قهرمانی مهمتر است و باید هم در کار و هم در ورزش پهلوان باشیم ، گذشت داشته باشیم و به یکدیگر کمک نمائیم.

راکعی در ادامه تصریح کرد: مسابقات طناب کشی هم برگزار شد و تیم ماشین آلات موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان همچنین از برگزاری مسابقات دارت انفرادی بانوان خبر داد و اضافه کرد: 26 نفر از بانوان همکار در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در نهایت خانمها مارال اسکندری ، معصومه عسکری و مرجان یوسفی عنوان اول تا سوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

گفتنی است در در پایان مراسم به تيم هاي برگزیده توسط مدیرکل راه و شهرسازی گیلان جوايزی اهدا گرديد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.