تبریز؛

بهره برداری از ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی خداآفرین

ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خداآفرین به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم بهره برداری از این ساختمان، پیشرفت مجموعه دانشگاهی خداآفرین را برای پتانسیل های موجود در این شهرستان امید بخش عنوان کرد وگفت: دانشگاه ها با تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص نقش موثری در توسعه کشور دارد.

سیدجواد انگجی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر با تغییر رویکرد خود به دنبال کاربردی کردن علم و دانش است.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی با درک این واقعیت که دیگر نگارش کتاب و مقاله راه حل رفع مشکلات کشور نیست در راستای تبدیل علم و دانش به سرمایه گام عملی بر می دارد.

انگجی ادامه داد: کسب مقام های برتر علمی در عرصه های مختلف بین المللی به ویژه مقام سومی اخیر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در مسابقه های رباتیک لایپزیک آلمان، نشان دهنده نقش دانشگاه آزاد در توسعه علمی کشور است.

فرماندار خداآفرین نیز در این آئین با بیان اینکه ایجاد رشته های مرتبط با کشاورزی و گردشگری و تربیت نیروی انسانی متخصص در این دو حوزه نیاز این شهرستان است، خواستار ارتقای سطح دانشگاه آزاد اسلامی خداآفرین از مرکز به واحد شد.

امین امینیان، با اشاره به بهره برداری از طرح پایاب سد خداآفرین و کانال های کشاورزی این سد، افزود: با بهره برداری از این طرح برای 15 هزار نفر نیروی متخصص در حوزه کشاورزی و گردشگری فرصت شغلی ایجاد می شود که ایجاد رشته های مرتبط در این دو حوزه نتیجه بخش خواهد شد.

وی گفت: گردشگری به عنوان یکی از هسته های کلیدی توسعه خداآفرین جزو سند تدبیر و توسعه این شهرستان است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خداآفرین نیز در این مراسم گفت: ساختمان آموزشی و اداری این دانشگاه در سه طبقه و یک هزار و 900متر مربع با هزینه 17 میلیارد ریال در مدت 22 ماه ساخته شده است.

روزبه احمدپور، افزود: این مرکز دانشگاهی در سال 1384 با یک رشته و 35 دانشجو آغاز به کار کرد و اکنون 450 دانشجو در رشته های مختلف در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار